Newsy"Dzień Dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Już wiemy, kto był lepszy

"Dzień Dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Już wiemy, kto był lepszy

Najpopularniejsze programy śniadaniowe w Polsce rywalizują o widzów. Już wiemy, które poranne formaty były najchętniej oglądane w lutym.

Wyniki oglądalności śniadaniówek
Wyniki oglądalności śniadaniówek
Źródło zdjęć: © KAPiF

Kolejny miesiąc za nami. Najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w lutym br. było "Dzień Dobry TVN", który oglądało średnio 442 tys. widzów. Z drugiego miejsca mogą cieszyć się twórcy "Pytania na śniadanie". "Halo, tu Polsat" także przybyło widzów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Gessler o kolejnym sezonie "Kuchennych rewolucji". Czy w swoich restauracjach tłucze talerze? "Kiedyś byłam ostrą szefową"

"Dzień Dobry TVN" wyraźnym liderem wśród programów śniadaniowych w lutym br.

"Dzień Dobry TVN" to jeden z ulubionych programów śniadaniowych widzów, co widać także po słupkach oglądalności. Format w lutym br. cieszył się wyraźną przewagą nad konkurencją. Program TVN oglądało średnio 442 tys. widzów - wynika z danych Nielesen Audience Measurement, które zacytował serwis Wirtualnemedia.pl. Według tych samych danych TVN zagwarantował sobie udział na poziomie 8,46 proc. w grupie ogólnej.

Prowadzący "Dzień dobry TVN"
Prowadzący "Dzień dobry TVN"© KAPIF | KAPIF.pl

"Pytanie na śniadanie" z 2. miejscem jeśli chodzi o oglądalność w lutym

"Pytanie na śniadanie", które możemy oglądać codziennie na antenie TVP2, także cieszy się dobrą pozycją wśród programów śniadaniowych. W lutym format objął pozycję wicelidera. Średnio oglądało go 351 tys. widzów.

Z kolei na 3. miejscu wśród śniadaniówek uplasował się program "Halo, tu Polsat". W lutym br. format oglądało średnio 204 tys. widzów. Wirtualnemedia.pl przekazały dokładne dane. Wynika z nich, że program w stosunku do stycznia zyskał średnio 22 tys. widzów. Wspomniany portal doprecyzował:

Stacja zanotowała jednak niewielki spadek udziału w rynku w grupie ogólnej o 0,2 proc., notując za to niewielki wzrost - 0,12 proc. - w grupach komercyjnych.
Katarzyna Cichopek, Maciej Kurzajewski
Katarzyna Cichopek, Maciej Kurzajewski © KAPiF

Wybrane dla Ciebie