Dotkliwa porażka Zygmunta Chajzera. Są wyniki jego nowego show
Zygmunt Chajzer dostał szansę poprowadzenia nowego formatu na antenie Super Polsatu. Jak legendarny prowadzący sprawdził się w show? Są już wyniki oglądalności, które mówią wszystko. Nie jest dobrze.
Program "Bitwa o palety" zadebiutował na antenie Super Polsatu 4 listopada i towarzyszył widzom aż do 12 grudnia. Już wiemy, jak show inspirowane zagranicznym formatem poradziło sobie na polskim rynku. Czy Zygmunt Chajzer ponownie podbił serca widzów? Niestety, legendarny prowadzący nie ma powodów do radości.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Weronika Książkiewicz o swoim mężu i różnicach kulturowych. Czy aktorka planuje wyprowadzić się do Izraela?
Zygmunt Chajzer poprowadził nowy program na antenie Super Polsatu
Zygmunt Chajzer ponownie miał szansę poprowadzić program, w którym do wygrania były spore pieniądze. Format "Bitwa o palety" to polska wersja międzynarodowego formatu, który bardzo spodobał się chociażby niemieckim widzom. Polska edycja zakładała pasjonującą walkę o palety pomiędzy uczestnikami.
Przypomnijmy, że istota programu polega na tym, że wspomniane palety mogą zawierać drogocenne przedmioty, jak i te bez praktycznie żadnej wartości. Po wygranej licytacji uczestnicy mieli dwa tygodnie na sprzedaż zawartości palet. Zwycięzcą show zostawała drużyna, która zarobiła najwięcej.
Zobacz także: Rafał Trzaskowski pochwalił się świątecznymi ćwiczeniami. Internet postanowił sobie zadrwić [MEMY]
Nowy program Zygmunta Chajzera rozczarował nawet prowadzącego? Dane nie kłamią
Są już pierwsze dane dotyczące oglądalności najnowszego programu Zygmunta Chajzera. Informacje te pochodzą z analiz Nielsen Audience Measurement, które przytoczył serwis Wirtualne Media.
Program Zygmunta Chajzera zgromadził przed ekranami średnio 69 tys. widzów, co przełożyło się na 0,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród ogółu odbiorców oraz 0,74 proc. w grupie komercyjnej w wieku 16-59 lat - czytamy.
Największym zainteresowaniem cieszył się odcinek wyemitowany 5 grudnia. Przyciągnął przed ekrany 100 tys. widzów. Z kolei najmniejszą oglądalność odnotowano 25 listopada. Wówczas program obejrzało 38 tys. widzów. Co to oznacza? Format cieszył się niewielką popularnością – i chyba trudno mieć złudzenia, że było inaczej.