Wersow odważnie o reklamach i lokowaniu produktów. Można się zdziwić, ile ofert odrzuca. Nie ona sama decyduje, co pokazuje fanom
Wersow (Weronika Sowa) to jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Od 2018 roku pozostaje w związku z Karolem Wiśniewskim, czyli Frizem, założycielem grupy youtuberów, zwanych jako Ekipa. 24-latek uchodzi dziś za jedną z najpopularniejszych osób w internecie, co skutecznie przekuwa w kolejne biznesy. Również Wersow prowadzi prężną działalność. W 2013 roku założyła własny kanał, który obecnie subskrybuje ponad 2,28 miliona internautów.
11.09.2022 | aktual.: 15.09.2022 15:11
Popularność na YouTube przekłada się też na inne media społecznościowe. Szczególnie oblegany jest Instagram influencerki, na którym skupiła ona blisko 3 miliony followersów. Niemal codziennie prezentuje im nowe zdjęcia, filmy i relacje. Pokazuje na nich swoje barwne życie, chwali się kolejnymi sukcesami i nierzadko występuje wspólnie z ukochanym.
Jak sama nam opowiedziała, sława ma także swoje ciemne strony i wiążę się z nieprzyjemnymi sytuacjami.
Wersow odrzuca dużo kontraktów reklamowych?
Zadaliśmy też Wersow pytanie o to, czy odrzuca dużo propozycji reklamowych.
Wersow przyznaje, że na jej profilu nie ma zbyt dużo lokowań:
To spore zaskoczenie, ponieważ inne influencerki potrafią reklamować niemal wszystko, co często jest powodem niewybrednych żartów i komentarzy.
Jesteście fanami Wersow?