Wersow odważnie o reklamach i lokowaniu produktów. Można się zdziwić, ile ofert odrzuca. Nie ona sama decyduje, co pokazuje fanom
Wersow (Weronika Sowa) to jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Od 2018 roku pozostaje w związku z Karolem Wiśniewskim, czyli Frizem, założycielem grupy youtuberów, zwanych jako Ekipa. 24-latek uchodzi dziś za jedną z najpopularniejszych osób w internecie, co skutecznie przekuwa w kolejne biznesy. Również Wersow prowadzi prężną działalność. W 2013 roku założyła własny kanał, który obecnie subskrybuje ponad 2,28 miliona internautów.
Popularność na YouTube przekłada się też na inne media społecznościowe. Szczególnie oblegany jest Instagram influencerki, na którym skupiła ona blisko 3 miliony followersów. Niemal codziennie prezentuje im nowe zdjęcia, filmy i relacje. Pokazuje na nich swoje barwne życie, chwali się kolejnymi sukcesami i nierzadko występuje wspólnie z ukochanym.
Jak sama nam opowiedziała, sława ma także swoje ciemne strony i wiążę się z nieprzyjemnymi sytuacjami.
Wersow odrzuca dużo kontraktów reklamowych?
Zadaliśmy też Wersow pytanie o to, czy odrzuca dużo propozycji reklamowych.
Wersow przyznaje, że na jej profilu nie ma zbyt dużo lokowań:
To spore zaskoczenie, ponieważ inne influencerki potrafią reklamować niemal wszystko, co często jest powodem niewybrednych żartów i komentarzy.
Jesteście fanami Wersow?