Ania „Mała” z mężem w kampanii biżuterii! Ślubna sesja gwiazdy „Warsaw Shore” promuje sklep znanego producenta błyskotek
Anna Aleksandrzak znana lepiej jako Mała Ania, przed laty zasłynęła, jako jedna z uczestniczek programu Warsaw Shore. Po raz pierwszy na szklanym ekranie pojawiła się w pierwszym sezonie show, z którym rozstała się dopiero w 2019 roku. W tym czasie na oczach fanów przeszła niemałą metamorfozę, co potwierdzają zdjęcia, jakie udostępnia w sieci. Nigdy nie ukrywała, że kocha medycynę estetyczną, dzięki której odmieniła swój wygląd.
01.12.2021 17:40
Ania długo szukała szczęścia w miłości. W końcu na jej drodze stanął Artur Sowiński, zawodnik KSW, z którym zdecydowała się związać. Para po raz pierwszy głośno powiedziała o swoim związku na początku 2020 roku. Wówczas w mediach społecznościowych ukazała się ich wspólna fotografia z wycieczki w góry. We wrześniu celebrytka poinformowała, że spodziewa się dziecka, publikując na Instagramie zdjęcie USG. W opisie zamieszczonym pod kadrem po raz pierwszy oficjalnie zwróciła się do swojego maleństwa.
Kilka tygodni później zakochani zdecydowali się sformalizować swój związek.
Mała Ania z Warsaw Shore z mężem w kampanii biżuterii
Mała Ania wraz z Arturem długo nie zwlekała z podjęciem decyzji o ślubie. Zdecydowali się na niego w czasie, gdy ciążowe krągłości były jeszcze niemalże niewidoczne. Na tę okazję włożyła długą białą suknię z dekoltem w serek i odsłoniętymi ramionami. Stylizację dopełnił welon i jasny bukiet. Mąż uczestniczki Warsaw Shore postawił na granatowy garnitur. Po raz kolejny radosną nowinę przekazali za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Teraz okazuje się, że zakochani przy okazji ślubu wzięli udział w kampanii producenta biżuterii. Na stronie internetowej Jubilera Niko można zobaczyć ich fotografię ślubną, na której dumnie prezentują obrączki. Pod kadrem znalazł się krótki dopisek:
Para bardzo dobrze zna tę markę. Wcześniej zdecydowali się zakupić u tego jubilera m.in. pierścionek zaręczynowy. Ania i Artur doczekali się na stronie nawet własnego modelu obrączek, które sygnowane są ich nazwiskiem. Zdjęcia poglądowe wykonano w dniu ich ślubu.
Jak sądzicie, czy to dobry sposób na reklamę produktu?