Jessica Mercedes zamknęła Instagram. Tego było już za wiele
Jessica Mercedes jako blogerka modowa szybko zbudowała swoją pozycję. Jej marka odzieżowa miała być hitem, a stała się kitem. Na dodatek skompromitowała znaną szafiarkę. Okazało się, że t-shirty z metką Veclaim zostały wyprodukowane przez popularną i tanią markę Fruit of the Loom. Klientki, które traktowały markę Jess jako synonim luksusu na miarę La Manii, poczuły się oszukane.
Szafiarka starała się wyjaśniać, skąd metka innej marki na jej produkcie. Twierdziła, że wraz z pracownikami wybrali firmę, która jest ekspertem w dziedzinie tworzenia dobrej jakości produktów basicowych i na nich budowali linię kreatywną części kolekcji. Ale większość internautek nie uwierzyła w te argumenty. Sprawę bada Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdza, czy Veclaim celowo wprowadzało klientów w błąd.
Jessica Mercedes zamknęła profil na Instagramie
Atakowana przez fanów i media Jessica zdecydowała się w czwartek na zmianę statusu swojego profilu na Instagramie. Od teraz jest on prywatny.
Jess wyjaśniła, że jej decyzja jest związana z komfortem jej followersów.
W kolejnej części relacji szafiarka stwierdziła, że ma ochotę na kontakt ze swoimi fankami, ale najchętniej w wiadomościach prywatnych.
Myślicie, że Jessice uda się jeszcze odzyskać zaufanie i pozycję na rynku mody?