NewsyMargaret skomentowała aferę z plagiatem Michała Szpaka na Eurowizji 2016: "Zachowanie fanów jest..."

Margaret skomentowała aferę z plagiatem Michała Szpaka na Eurowizji 2016: "Zachowanie fanów jest..."

Margaret o plagiacie Michała Szpaka na Eurowizji 2016
Margaret o plagiacie Michała Szpaka na Eurowizji 2016
Karol
14.03.2016 12:53

O tym, że Margaret miała wygrać preselekcje na Eurowizję 2016 plotkowało się na długo przed konkursem. Jej piosenka Cool me down doczekała się wysokich not u bukmacherów, a fani zza granicy już zaczęli stawiać Polskę na pozycji lidera całego konkursu. Tydzień temu okazało się, że polskiej publiczności najbardziej do gustu przypadła piosenka Michała Szpaka, i to ona będzie nas reprezentować w Szwecji. Zaskoczenia nie ukrywały gwiazdy. Zdjęcie z ogłoszenia wyników już doczekało się tytułu "Najlepszego zdjęcia roku" (zobacz).

Fani Margaret długo nie mogli pogodzić się z wynikami, dlatego przygotowali petycję do TVP z prośbą o ponowne przeprowadzenie głosowania. Powodem miał być rzekomy plagiat. Analiza rozwiała wątpliwości - Color Of Your Life nie jest kopią rosyjskiego przeboju Davaj za zespołu Lube.

Jak na całe zamieszanie zareagowała Margaret?

Zachowanie fanów jest bardzo miłe, ale nie chciałabym komentować sprawy, bo to byłoby niezręczne - powiedziała wokalistka w rozmowie z "Twoim Imperium"

W przeciwieństwie do Margaret, sprawę chętnie skomentował Michał Szpak.

Jak donoszą Fani Tych niezadowolonych Szpak trzyma sztamę z Putinem, bo przecież słuchamy tej samej splagiatowanej muzy Hahahahaha umarłem ;p dziękuje fanom za made my day ??

Warto dodać, że piosenka Michała Szpaka plasuje się dość wysoko w rankingach bukmacherskich. Co prawda nie zajmuje 1. miejsca, ale pozostaje w czołowej 15. To najwyższa od lat pozycja polskiej piosenki u ekspertów.

Czy Michał Szpak kupował głosy na Eurowizji 2016?
Czy Michał Szpak kupował głosy na Eurowizji 2016?
Michał Szpak odpowiada na zarzuty o plagiat
Michał Szpak odpowiada na zarzuty o plagiat
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także