Kto kupił TVN? Doszło do transakcji sprzedaży większościowego pakietu akcji TVN
Umowa ze Scripps Networks Interactive jest wyrazem uznania dla ciężkiej pracy - mówi Markus Tellenbach
Grupa ITI I Grupa Canal+ zawarły umowę sprzedaży udziałów z Southbank Media Ltd., brytyjskiej spółki zależnej od Scripps Networks
Scripp Networks Interactive zapłaci 584 miliony euro za 100% udziałów w N-Vision, która na etapie rozliczenia umowy będzie posiadała bezpośrednio i pośrednio, poprzez Polish Television Holding B.V. w przybliżeniu 52,7% udziału w kapitale TVN S.A. Scripp Networks Interactive przejmie zobowiązania wynikające z obligacji wyemitowanych zarówno przez Polish Television Holding jak i TVN o wartości nominalnej odpowiednio 300 i 540 milionów euro.
Scripps Networks Interactive jest jednym z wiodących producentów atrakcyjnych treści lifestylowych o tematyce kulinarnej, podróżniczej i związanej z prowadzeniem domu dla telewizji, internetu i nowych platform. Jest właścicielem popularnych marek telewizyjnych i internetowych takich jak HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel oraz Great American Country, które docierają łącznie do ponad 190 milionów odbiorców miesięcznie. Serwisy internetowe uzupełniają treści telewizyjne o inspirujące informacyjne materiały video i mediów społecznościowych. W ujęciu globalnym kanały Scripps Networks Interactive docierają do milionów odbiorców w Ameryce Północnej i Południowej, Azji, Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.