Znamy oglądalność marszów poparcia. Jedna ze stacji nie dała szans konkurencji
Marsze poparcia dla kandydatów na prezydenta RP przyciągnęły przed telewizory średnio 2,28 mln widzów. Jedna ze stacji telewizyjnych zdecydowanie wyprzedziła konkurencję.
W minioną niedzielę w Warszawie odbyły się marsze poparcia dla kandydatów na prezydenta RP, zorganizowane przez sztaby Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego. Wydarzenia te przyciągnęły przed ekrany telewizorów średnio 2,28 mln widzów. Największą oglądalność odnotował TVN 24, który zgromadził 940 tys. widzów, co stanowiło 12,28 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Piotr Mróz został okradziony! Ile stracił? "Nie czuję się w Polsce bezpieczny"
Znamy wyniki oglądalności marszów poparcia dla kandydatów na prezydenta Polski
Łącznie stacje telewizyjne transmitujące marsze uzyskały 29,85 proc. udziału w rynku w grupie wiekowej 4+. Dane te pochodzą z raportu Nielsen Media, który monitoruje oglądalność programów telewizyjnych. Wysoka oglądalność marszów świadczy o dużym zainteresowaniu społeczeństwa nadchodzącymi wyborami prezydenckimi.
Marsze poparcia były transmitowane przez kilka stacji informacyjnych, w tym TVN 24, Polsat News i TVP Info. Relacje z wydarzeń były szeroko komentowane w mediach, co dodatkowo zwiększyło ich zasięg. Wydarzenia te stanowią ważny element kampanii wyborczej, przyciągając uwagę zarówno wyborców, jak i mediów.
Tuż za TVN24 pod względem oglądalności uplasowały się stacje:
Republika – 817 tys. (10,68 proc.),
TVP Info – 243 tys. (3,18 proc.),
Polsat News – 178 tys. (2,33 proc.),
wPolsce24 – 77 tys. (1,01 proc.)
Polsat News Polityka – 28 tys. (0,37 proc.).