Zbigniew Wodecki leży w szpitalu, a w telewizji... reklama z jego udziałem! "Firma zwiększy sprzedaż"
Wybitny muzyk i kompozytor Zbigniew Wodecki przeszedł rozległy udar. Jak podaje serwis WP Gwiazdy, Wodeckiego przewieziono na oddział intensywnej terapii, gdzie wprowadzono go w stan śpiączki farmakologicznej.
Ta dramatyczna sytuacja nie przeszkadza jednak w emitowaniu reklam lodów, w których występuje chory muzyk, będący nie tylko twarzą lodów, ale także ambasadorem marki. Dla producenta choroba kompozytora nie jest wystarczającym powodem, aby odstąpić od reklamowania nim produktów. Wręcz przeciwnie! Dramatyczna sytuacja Wodeckiego może nawet zwiększyć promocję słodyczy:
Natychmiast po otrzymaniu informacji o stanie zdrowia Pana Zbigniewa Wodeckiego Zarząd i Dyrekcja firmy PPL Koral niezwłocznie skontaktowali się z menedżmentem artysty - przekazała Wirtualnym Mediom Aleksandra Lągawa z agencji PR-owej lodów - Wspólnie podjęliśmy decyzję o kontynuacji trwającej kampanii reklamowej marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem artysty. Utrzymujemy stały kontakt i cieszą nas informacje o poprawiającym się stanie zdrowia muzyka płynące z bezpośredniego otoczenia Pana Zbigniewa. Wszyscy trzymamy bardzo mocno kciuki za powrót artysty do zdrowia - powiedziała Lągawa
Tego samego zdania jest też inny ekspert od marketingu, którego cytują Wirtualne Media:
"niefortunne zrządzenie losu" nie jest powodem, aby Wodecki na OIOM-ie, po udarze i z zapaleniem płuc nie zajadał się lodami na reklamie w telewizorze
Twierdzi on nawet, że:
dzięki "nieskazitelnemu wizerunkowi" muzyka, firma będzie w stanie jeszcze bardziej ocieplić wizerunek i zwiększyć sprzedaż
Nie sądzicie, że to wszystko jest jednak trochę niesmaczne?