Zara wprowadziła nowe zasady zakupów. Marka wychodzi naprzeciw klientom
Już wiadomo, że pandemia koronawirusa spowoduje ogromne problemy ekonomiczne. Z problemami borykają się już wielkie sklepy odzieżowe. Zamknięto galerie handlowe, nie wiadomo, kiedy znowu zaczną działać, więc sprzedaż całkowicie przeniosła się do sieci. W związku z tym, między innymi Zara, postanowiła dodatkowo zachęcić klientów do zakupów online. W jaki sposób?
22.03.2020 | aktual.: 22.03.2020 23:21
Zara zmienia zasady zakupów w sieci. Jak?
Zara, to jeden ze sklepów należących do Inditexu, który postanowił zmienić zasady zakupów online, idąc w ten sposób na rękę klientom. Wiadomym jest, że branża odzieżowa przeżywa trudne chwile. Sklepy stacjonarne są zamknięte z powodu pandemii, więc firma postanowiła zachęcić do zwiększenia ilości zakupów w sieci, przez zmianę zasad.
Nowe reguły robienia zakupów w popularnej sieciówce zostały szczegółowo opisane na stronie internetowej Zary.
Co się zmieni? Dostawa do sklepu nie działa, więc dostawa do domu będzie darmowa. Został wydłużony czas na zwrot - klienci będą mieć na to 30 dni od momentu ponownego otwarcia sklepów stacjonarnych. Wszystkie zaległe zamówienia, które czekają w sklepach, można anulować już od 19 marca, a te które zalegają w sklepach stacjonarnych będą czekały na odbiór do ponownego ich otwarcia.
Dodatkowo Zara wspiera także walkę z koronawirusem. Właściciel Inditex'u, Armancio Ortega zapowiedział, że do końca tygodnia podaruje 300 tysięcy masek ochronnych dla służb medycznych. Obiecał także, że planuje w swoich fabrykach szyć odzież dla lekarzy i obecnie pracuje nad pozyskaniem potrzebnych materiałów.
Hiszpania, skąd pochodzi marka Zara, jest jednym z tych państw Europy, które wirus dotknął najbardziej, więc taka pomoc jest bardzo potrzebna.