Za niespełna 3 miesiące XIV FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Kto tym razem pokaże na wybiegach swoje najnowsze kolekcje?
Premierowe pokazy kolekcji najlepszych polskich i światowych projektantów na sezon jesień-zima 2016/2017 będzie można obejrzeć podczas 14. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Wydarzenie odbędzie się w Łodzi w dniach 19-24 kwietnia 2016 r.
11.02.2016 | aktual.: 11.02.2016 17:00
W tym czasie Łódź będzie stolicą polskiej mody. Na wybiegach Designer Avenue, Studio i Off out of Schedule królować będą premierowe kolekcje przygotowane przez najlepszych projektantów i marki odzieżowe na sezon jesień-zima 2016/2017, które staną się wyznacznikami modowych trendów.
Tradycją Fashion Week Poland są pokazy kolekcji zagranicznych kreatorów. W ramach partnerskiej współpracy z europejskimi fashion weekami wiosną w Łodzi gościć będą projektanci związani z Moda Lisboa, Lviv Fashion Week i Serbia Fashion Week. W poprzednich edycjach gośćmi wydarzenia byli m.in. Dawid Tomaszewski, Agata Ruiz de la Prada, Nuno Gama, Slava Zaitsev, Junko Koshino, Carlos Gil, Miguel Vieira, Gaspard Yurkievich i Georges Chakra.
Przez wszystkie dni w strefie Showroom kilkudziesięciu projektantów prezentować będzie kolekcje unikatowej odzieży, biżuterii i dodatków. Showroom jest miejscem, w którym można także dokonać zakupu autorskich projektów.
Organizatorzy mają pełne ręce roboty. Mają nadzieję, że tegoroczna edycja odniesie jeszcze większy sukces niż 13. odsłona tego wydarzenia.
Poprzednią edycję wydarzenia odwiedziło kilkanaście tysięcy gości – wśród nich byli przedstawiciele polskich i zagranicznych mediów, projektanci, przedstawicieli biznesu, celebryci oraz pasjonaci mody. Ubiegły rok był rekordowy pod względem ilości publikacji w polskich i zagranicznych mediach. W Polsce ukazało się ponad 16 000 publikacji i kilka tysięcy w mediach zagranicznych. Do najważniejszych należą m.in. artykuły w Not Just A Label i Sportswear International. FashionPhilosophy Fashion Week Poland przedstawiony został jako jeden z flagowych polskich brandów w programie CNN International pt. „Made in Poland”.
Pokazuje to międzynarodową rangę łódzkiego wydarzenia, które bardzo chętnie odwiedzają gwiazdy.