Jest hit? Znamy wyniki sprzedaży pierwszego numeru "Vogue Polska"
14 lutego zadebiutował historyczny, pierwszy numer Vogue Polska. Premierowa okładka z Anją Rubik i Małgorzatą Belą w rolach głównych podzieliła internautów. Gdy jedni nie szczędzili komplementów pod adresem autora zdjęcia – Juergena Tellera – i redakcji pisma, inni nie zostawiali na nich suchej nitki. Teraz już wiemy, że kontrowersje wyszły raczej na dobre, bowiem to, ile osób kupiło premierowe wydanie magazynu przeszło najśmielsze oczekiwania.
09.04.2018 | aktual.: 10.04.2018 02:09
https://jastrzabpost.pl/exclusive/katarzyna-kulczyk-wydawca-vogue-polska-kim-jest-wikipedia_535305.html#galeria0
Wirtualne Media ujawniają, że sprzedaż pierwszego numeru Vogue Polska przekroczyła 181 tysięcy egzemplarzy! Najwyraźniej Polaków nie odstraszyła nawet wysoka cena (16,90 złotych). Warto nadmienić, że nakład numeru wynosił 160 tys. egz., ale w związku z dużym zainteresowaniem wydawca zdecydował o dodruku:
Czy kolejne numery magazynu powtórzą sprzedażowy sukces debiutanckiego wydania? Pozostaje nam czekać na kolejne statystyki. Przypomnijmy, że na okładce drugiego, marcowego numeru pozowała Eva Herzigova, zaś gwiazdą trzeciego wydania – na kwiecień – została Natalia Vodianova.