Jastrząb TVJastrząb TV ExclusiveGwiazdy Orange w windzie. Tomasz Schuchardt, Olga Bołądź, Piotr Głowacki, Magdalena Popławska [WIDEO]

Gwiazdy Orange w windzie. Tomasz Schuchardt, Olga Bołądź, Piotr Głowacki, Magdalena Popławska [WIDEO]

Orange zasięg w windzie
Orange zasięg w windzie
Ewa Kamionowska
27.04.2016 15:45

Dla ludzi, którzy żyją na wysokich obrotach, ciągle się przemieszczają, biegają ze spotkania na spotkanie i stale muszą być pod telefonem z pozoru tak błaha kwestia, jak zasięg telefonu w windzie, jest bardzo istotna. Zakłócenia na łączach są nie tylko niekomfortowe, ale czasami mogą kosztować utratę ważnego zlecenia czy nawet pracy.

Tego problemu na szczęście nie mają gwiazdy występujące w najnowszej kampanii sieci Orange. Byliśmy na planie jednego ze spotów reklamowych tej sieci komórkowej w reżyserii Mitji Okorna. Spotkaliśmy Piotra Głowackiego, Tomasza Schuchardta, Magdalenę Popławską i Olgę Bołądź, gwiazdy nowej kampanii Orange.

Piotra Głowackiego podpytaliśmy o wrażenia z pracy na planie.

Jestem aktorem, wszystko mogę zagrać i nic nie muszę grać - stwierdził gwiazdor. - Bawimy się dobrze, towarzystwo jest fajne, znamy się z innych filmów i ta koncepcja serialu, który robimy dla Orange - dodał Piotr Głowacki.

Znany m.in. z filmów "Bogowie", "Disco polo", "Planeta singli" czy "7 rzeczy, których nie wiecie o facetach" aktor opowiedział, jak mu się współpracuje z Orange.

Zdecydowanie pracuje się szybciej, intensywniej, większą uwagę zwraca się na każdą sekundę.

Aktor dużo pracuje, jest zabiegany, a że lubi wiedzieć, co się dzieje na świecie, musi mieć przy sobie telefon z niezawodnym dostępem do internetu, z którego może wszędzie korzystać. Na przykład w windzie.

Rozmawiam dużo, ale przede wszystkim siedzę w internecie w komórce. Przemieszczam się cały czas - wyznał nam Piotr Głowacki.

Sprawdźcie naszą relację.

Piotr Głowacki na planie reklamy Orange
Piotr Głowacki na planie reklamy Orange
Obraz
Orange zasięg w windzie
Orange zasięg w windzie
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także