Pierwsza duża kampania z Igą Lis! Córka Kingi Rusin reklamuje ubrania marki Joanny Przetakiewicz
Kilka dni temu pisaliśmy, że Iga Lis zostanie twarzą La Manii. Zdradziło ją zdjęcie, które dodała marka Joanny Przetakiewicz na swoim Instagramie. Aspirująca modelka pozowała w koszulce z nowej kolekcji i w pełnym makijażu.
04.02.2016 | aktual.: 05.02.2016 13:43
Zobacz także
Dzisiaj zaprezentowano kampanię z córką Kingi Rusin i Tomasza Lisa. Iga wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej limitowaną edycję ubrań La Mani pod nazwą #KissKissMania. Specjalna kolekcja została stworzona na Walentynki. Cena koszulki to koszt 390 złotych.
Nastoletnia modelka wygląda na zdjęciach bardzo rasowo. Jej delikatna uroda idealnie pasuje do charakteru i profilu firmy Joanny Przetakiewicz.
Kariera 16-latki nabiera rozpędu. Jakiś czas temu wzięła udział w castingach we Francji, później wystąpiła w pokazie MMC. Jaki będzie następny krok? Czekamy.