Ulubiona marka gwiazd Tiffany & Co przejęta przez modowego potentata. Sprzedano ją za zawrotną sumę
Tiffany & Co, to luksusowa marka, istniejąca na rynku od ponad 180 lat. W tym czasie nie tylko wypuściła wiele prestiżowych produktów, ale także zdobyła popularność na całym świecie. Wyróżnia ją fakt, że biżuteria jest pakowana w małe, niebieskie pudełeczka. Odkąd pojawiła się w kultowym filmie Śniadanie u Tiffany'ego urosła niemal do miary legendy.
26.11.2019 | aktual.: 26.11.2019 13:04
Tiffany & Co przejęty przez LVMH. Dlaczego?
O jej popularności może świadczyć też fakt, że marka jest chętnie wybierana przez gwiazdy. Biżuterię podczas gal nosiły m.in. Hailey Bieber, Camilla Cabello, Lady Gaga, Selena Gomez, Rihanna, siostry Kardashian. Wojtek Szczęsny z kolei, wybrał pierścionek od Tiffany'ego dla Mariny na zaręczyny.
Wygląda na to, że pewna epoka zmierza ku końcowi. Marka została przejęta przez koncern Louis Vuitton Moet Hennessy, który w branży działa od 1987 roku. Pod jego skrzydłami znajduje się aż 75 najdroższych marek świata, wśród których znajdują się m.in. Dom Pérignon, Zenith, Christian Dior Watches, Louis Vuitton, Marc Jacobs. Okazuje się, że w ten sposób LVMH chce jeszcze bardziej wzmocnić swoją obecność w Stanach Zjednoczonych:
Porozumienie zostało zawarte w niedzielę i ustalono kwotę sprzedaży w wysokości 16,2 mld dolarów. Podpisanie umowy poprzedziły bardzo długie negocjacje.