Anna Lewandowska ze swoją nową marką w perfumerii SEPHORA. Co o jej kosmetykach sądzą Marta Wierzbicka i Karolina Malinowska? [WIDEO]
Po raz kolejny miało miejsce cieszące się ogromną popularnością wydarzenie w świecie Beauty czyli Sephora Open Door perfumerii Sephora. Odbywająca się dwa razy do roku impreza – podczas której czołowe brandy kosmetyczne prezentują nowości na nadchodzący sezon – i tym razem odniosła ogromny sukces. Tegoroczna edycja to niesamowita gratka dla wszystkich fanów kosmetycznych must have, ale nie tylko – po dwóch latach testów, badań i ciężkiej pracy, Anna Lewandowska zadebiutowała ze swoją linią naturalnych kosmetyków. Marka Phlov, to kosmetyki innowacyjne i wegańskie, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów:
Phlov, to nowa, innowacyjna marka kosmetyczna, naturalna i wegańska, w której bazujemy na najnowszych badaniach. Składniki aktywne, które wykorzystaliśmy w recepturach to między innymi adaptogeny, superowoce, fermentowane minerały i kombucha oraz bioaktywne wody owocowe. Dążyliśmy do jak najlepszego i najskuteczniejszego produktu i zdecydowanie udało się to uzyskać. Kosmetyki już od 29 października będą dostępne stacjonarnie w sprzedaży. Cieszę się na ten dzień i na naszą współpracę z Sephorą – powiedziała Lewandowska w rozmowie z reporterką Jastrząb Post.
Na tegorocznym spotkaniu pojawiły się gwiazdy. Wśród zainteresowanych tym, jakie nowości na nadchodzący sezon przygotowała perfumeria Sephora, była Marta Wierzbicka, która już teraz szuka inspiracji na nadchodzące święta. Aktorka jest również zainteresowana kosmetykami przygotowanymi przez Lewandowską:
Ja kocham spotkania gdzie mogę poznać nowości kos, poszukać inspiracji na święta. Z dzisiejszego eventu skorzystam na maxa. Już dotykałam wielu kremów i już się fascynowałam konsystencją i rozmawiałam z Anią. Wszystko jest naturalne i zrobione na najlepszych jakości składnikach, więc myślę, że to będzie hit. Ja już jestem kupiona poz względem jak wyglądają opakowania, jak to wszystko jest pokazane. Jest przepięknie.
Karolina Malinowska od dawna stawia na naturalność. Jej zdaniem bardzo ważne jest to, aby używać tylko ekologicznych i dobrych dla skóry kosmetyków:
Nie będę specjalnie oryginalna, jak powiem, że dla mnie ważna jest ta naturalność. My sobie nie zdajemy sprawy, że nasza skóra jest największą powierzchnią, która absorbuje absolutnie wszystko. Czyli jeżeli w kremach jest bardzo dużo sylikonów, parabenów to one dostają się do naszego krwioobiegu. Więc ja stawiam na kosmetyki, które mają w sobie jak najwięcej naturalnych składników.
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny marki Sephora, jest pod wrażeniem jesiennej edycji Sephora Open Door. Jego zdaniem, to niebywały sukces, że już 29 października w perfumeriach będą dostępne m.in. kosmetyki Anny Lewandowskiej:
Ta edycja jest nieprawdopodobna. Po wielu miesiącach ciężkiej pracy udało się, aby te kosmetyki pojawiły się i zadebiutowały na Sephora Press Dayu. Phlov- nowa marka, która powstała jako najnowszy projekt Ani Lewandowskiej, to najważniejsza dla nas premiera tego sezonu. Fanki Ani będą miały szansę zapoznać się z linią pielęgnacyjną dla skóry i ciała już pod koniec października. Ten sezon pokazuje, że portfolio Sephory rozrasta się. Znajdziemy tam nowe marki jak Allies of skin, czy Tata harper. To są marki na które Polki czekały i w końcu będą one na półkach Sephory.
Cała relacja z wydarzenia poniżej.