Scarlett Johansson jest w zaawansowanej ciąży, ale w kampanii reklamowej wygląda jak istna Marylin Monroe!
To już druga gwiazda w tym sezonie, która wciela się w ikonę złotego Hollywood.
14.07.2014 | aktual.: 14.07.2014 19:25
Scarlett Johansson urodzi pod koniec wakacji, ale zanim będziemy mieli szansę zobaczyć ją w sesji z dzieckiem, to możemy obejrzeć zdjęcia z najnowszej kampanii reklamowej Dolce&Gabbana.
29-letnia gwiazda Hollywood została kolejną gwiazdą, która wcieliła się w inny symbol seksu, a dokładnie Marylin Monroe (zobacz: Boska Rita Ora jako Marylin Monroe w kampanii Roberto Cavallego. Takich stylizacji na Monroe jeszcze nie widzieliście). Od początku swojej kariery Johansson była porównywana do ikony złotych lat Hollywood. A wszystko przez łudzące podobieństwo: pełne usta, burzę blond włosów i ponętne kształty.
Nowa kampania reklamowa Dolce&Gabbana promuje nowe, bardzo intensywne cienie do powiek, ale nie tylko. Utrzymany w filmowym retro-klimacie spot ma być hołdem oddanym pamięci Marylin Monroe.