Nowa rockowa piosenka Roksany Węgiel podbija sieć. Już po pierwszych 5 sekundach brzmi jak światowy hit
Roksana Węgiel swoją karierę rozpoczęła w 2018 roku od udziału w The Voice Kids. Kilka miesięcy po wygraniu dziecięcego show została wybrana na reprezentantkę Polski na Eurowizji Junior. Decyzja TVP okazała się strzałem w dziesiątkę – Roxie wygrała konkurs w cuglach, zostawiając konkurencję daleko za sobą. Od tamtej pory młoda wokalista ma ręce pełne roboty. Obecnie zalicza się do czołówki gwiazd polskiego show-biznesu. Jest zasypywana propozycjami zawodowymi oraz zapraszana do udziału w popularnych projektach.
27.03.2020 | aktual.: 27.03.2020 16:07
Roksana Węgiel – cover Teeth
Okazuje się, że nawet podczas kwarantanny Roxie nie zapomina o swoich fanach. Piosenkarka niedawno wzięła udział w projekcie Digster Spotlight – jest to cykl, do którego zaproszenie otrzymują najpopularniejsi polscy artyści młodego pokolenia.
Uczestnicy zabawy nagrywają covery największych światowych hitów. Oprócz Roksany Węgiel do udziału w projekcie zostali zaproszeni również: Marcelina Szlachcic, Zuza Jabłońska, Natalia Zastępa, Michał Szczygieł, Marta Gałuszewska, Lanberry i Patryk Skoczyński oraz Carla Fernandes.
Efektem swojej pracy Roksana Węgiel pochwaliła się dzisiaj. Ulubienica nastolatek nagrała cover do rockowego utworu Teeth z repertuaru 5 Seconds Of Summer. Piosenka 27 marca trafiła na platformy z muzyką cyfrową. Nowego hitu Roksany możecie posłuchać w: Spotify, Tidal, Apple Music, Deezer, iTunes Store, Google Play. Jest on dostępny także na YouTubie.
Jest ogień, a najlepszym tego potwierdzeniem są opinie słuchaczy, od których roi się w internecie:
Teeth w wykonaniu 5 Seconds of Summer:
Roksana Węgiel – osiągnięcia
Roksana Węgiel w wieku 15 lat może pochwalić się imponującymi osiągnięciami. Swoimi sukcesami mogłaby zawstydzić niejedną starszą od siebie gwiazdę. Roxie ma już za sobą pierwszą dużą trasę koncertową i statuetkę MTV EMA 2019 dla Najlepszego artysty z Polski. Jej debiutancka płyta pokryła się platyną, otrzymała też Bestsellera Empiku. W ciągu kilku miesięcy nastolatka rozpoczęła współpracę z wieloma markami – stworzyła kolekcję ubrań, akcesoriów szkolnych i wystąpiła w kampanii sieci GSM.