Roast Kuby Wojewódzkiego zakasował konkurencję. Podano oficjalne wyniki oglądalności
Roast Kuby Wojewódzkiego to zdecydowanie jeden z najbardziej kontrowersyjnych materiałów, jaki został wyemitowany w programach rozrywkowych na przestrzeni ostatnich lat. Kuba i zaproszeni przez niego goście wygłaszali obraźliwe monologi, nie szczędząc sobie wulgarnych żartów. Benefis zakończył się m. in. płaczem Anny Dereszowskiej. TVN zastanawiał się, czy pozwolić na emisję roastu, ostatecznie program został wyemitowany po godzinie 22.
18.02.2016 14:32
WirtualneMedia.pl podały oficjalne wyniki oglądalności Kuby Wojewódzkiego:
- otwarcie nowego sezonu Kuby Wojewódzkiego - ponad 1,9 mln widzów
- Roast Kuby Wojewódzkiego - 1,7 mln widzów
Przynajmniej jedną minutę programu obejrzało w sumie 3,73 mln osób, co daje 17,28 proc udziału w grupie wszystkich widzów.
Dla porównania drugie miejsce uzyskało TVP 2, które w tym samym czasie nadawało końcówkę Magazynu Express Reporterów oraz Bestsellery Empiku 2015 uzyskując jedynie 8,83 proc. udziału.
Zaskoczeni?