InPost został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Dla klientów przygotowano szczególne niespodzianki
InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej, bezsprzecznie najpopularniejszego sportu w Polsce. To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN.
31.05.2022 | aktual.: 14.06.2022 21:46
Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek. Pozwoli na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentuje nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej.
InPost wspiera polską reprezentację zostając Sponsorem Strategicznym Kadry Narodowej
Rafał Brzoska – polski przedsiębiorca i menedżer, który w 2006 roku założył firmę InPost i zorganizował w Polsce sieć samoobsługowych paczkomatów. W 2021 zajął siódme miejsce na liście najbogatszych Polaków według magazynu Forbes. Prywatnie biznesmen od 2019 roku jest mężem polskiej dziennikarki i prezenterki telewizyjnej, Omeny Mensah. Para ma pięcioletniego syna – Vincenta.
Brzoska opowiedział w rozmowie z naszą reporterką o tym, dlaczego jego marka zdecydowała się zostać partnerem strategicznym reprezentacji Polski:
Czy klienci InPost będą mieli jakieś korzyści w związku z kontraktem?
Udało nam się również dowiedzieć, czy Rafał Brzoska wierzy, że nasza reprezentacja odniesie sukces?
Umowa, która została podpisana 30 maja 2022 r., została zawarta na okres do 31 lipca 2024 z możliwością przedłużenia na dwa kolejne lata. InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski.
Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie Łączy nas piłka oraz biletach i programach meczowych.
Miejmy nadzieję, że InPost przyniesie szczęście naszej reprezentacji.