Radosław Majdan reklamuje... szmatki i mopy Gosi. Tabloid ustalił, ile na tym zarobił. Oj, warto było zostać perfekcyjnym panem domu
Radosław Majdan i Małgorzata Rozenek to jedna z najpopularniejszych par polskiego show-biznesu. Prezenterka dała się poznać w programie Perfekcyjna Pani Domu, który zapewnił jej ogólnopolską rozpoznawalność, natomiast jej mąż jest byłym bramkarzem piłkarskiej reprezentacji Polski.
31.03.2022 | aktual.: 31.03.2022 12:24
Jako duet wystąpili w reality-show Azja Express, z którego dość szybko odpadli. Wielu widzów było zawiedzionych tym faktem. Stacja TVN postanowiła wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i stworzyła nowy program Iron Majdan, w którym zakochani odbyli szaloną podróż dookoła świata.
Gosia nie może narzekać na brak zajęć. Regularnie otrzymuje nowe propozycje pracy. Niedawno do kin trafił film Miłość, seks & pandemia, w którym zadebiutowała aktorsko. Radziu stara się dotrzymywać kroku żonie i również przyjął niecodzienną ofertę współpracy, za którą zainkasował sporą sumę pieniędzy.
Radosław Majdan reklamuje... szmatki Gosi. Ile na tym zarobił?
Wizerunek 49-latka zmieniał się na przestrzeni lat. Kiedyś kreował się na bardziej zadziornego, ostrego mężczyznę. Zdaje się, że przy swojej żonie nieco się zmienił. Majdan właśnie podpisał kontrakt reklamowy z firmą, w której asortymencie znajdują się mopy, szmatki czy worki na śmierci. Co ciekawe marka, której jest twarzą, nazywa się tak samo, jak jego ukochana – Gosia.
Okazuje się, że firma w ramach współpracy umożliwiła... spotkanie Radzia na zakupach. Produkty te dostępne są w dużych dyskontach. Z pewnością bez większego problemu każdy klient je znajdzie, ponieważ stoi przy nich tekturowa podobizna Majdana z mopem, który ma na dłoniach żółte rękawice i fartuch z nazwą firmy. W ten sposób mąż Rozenek namawia do tego, by dzielić się obowiązkami domowymi ze swoimi drugimi połówkami.
Całej akcji towarzyszy oryginalne, dość dwuznaczne hasło reklamowe:
Jak udało się ustalić Super Expressowi, za przełamywanie stereotypów, Radosław mógł zarobić aż 200 tysięcy złotych.
Podoba wam się zamysł kampanii reklamowej?