Quebonafide i jego "Romantic Psycho" podbijają światowe listy przebojów. Tak się pisze historię
Quebonafide, po około dwóch latach milczenia, wrócił do aktywności w social mediach. Wtedy właśnie opublikował pierwsze zdjęcie na Instagramie, zapowiadając nową płytę. Fani przeżyli prawdziwy szok - ich idol wyglądał zupełnie inaczej. Metamorfoza była naprawdę niesamowita -– pozbył się tatuaży, kolorowych włosów i zaczął nosić okulary. Postawił na wizerunek grzecznego chłopca w koszulce polo.
06.04.2020 | aktual.: 07.04.2020 00:18
Wielu węszyło spisek i mieli rację. Zmiana była spowodowana największą akcja marketingową ostatnich lat.
Quebonafide podbija muzyczny swiat
Kuba Grabowski właśnie jest w trakcie promocji nowej płyty Romatic Psycho. Rozpoczął ją między innymi od wizyty w nowym programie Kuby Wojewódzkiego. Zdradził tam, że postać, którą wykreował, odbiła się tak wielkim echem w Polsce, że dostał nawet propozycje współpracy reklamowej:
Na pytanie Kuby Wojewódzkiego, czy oferowano mu reklamowanie banku, raper wyjaśnił w programie:
Promocja nowego albumu była pretekstem do zmiany wizerunku. Quebo ukrył swoje liczne tatuaże pod makijażem. W momentach, gdy pokazywał się publicznie, nakładał wciąż ten sam zestaw ubrań. Na jego koncie na Instagramie pojawiały się liczne relacje. Wszystko po to, by w mediach uchodzić za skromnego i grzecznego.
Wszystko to okazało się strzałem w dziesiątkę, a utwory Quebo podbijają listy przebojów nie tylko w Polsce. Piosenkami z płyty Romantic Psycho przebił między innymi The Weeknd, Dua Lipę, Lewisa Capaldiego, czy chociażby Doja Cat.
W zestawieniu jednego z najpopularniejszych serwisów internetowych z warstwami lirycznymi Genius, utwory Quebo znalazły się na dobrych pozycjach.
Na szczycie zestawienia, czyli najchętniej szukana jest warstwa liryczna Toosie Slide od Drake'a. W gronie najpopularniejszych znalazły się również teksty rapera z Ciechanowa. Na 11. miejscu jest Bubbletea. Należy tu dodać, że tekst utworu z Darią Zawiałow jest popularniejszy na świecie niż Blinding Lights od The Weeknd i The Box od Roddy Riccha, czyli najpopularniejszych hitów z listy Billboard Hot 100. We wspomnianym rankingu na miejscu 19. znajduje się Tokyo2020 z Taco Hemingway'em, a na 23. miejscu Szubienicapestycydybroń.
W dalszej części rankingu znalazło się miejsce dla utworu z Matą (30.), z Sokołem (41.), Ajetlqagtomójnowydrag (53.), a Tęskniezatarymkanye z Natalią Szroeder (58.).
Widać tu czarno na białym, że jest światowy sukces.