Kasia Cichopek czy Małgorzata Rozenek? Widzowie wybrali ulubioną telewizję śniadaniową. To ona przyciąga więcej widzów!
Telewizje śniadaniowe to jedne z najchętniej oglądanych propozycji, które widzowie poszczególnych stacji włączają o poranku. Obecnie o uwagę Polaków rywalizują ze sobą dwa programy, czyli Pytanie na śniadanie i Dzień Dobry TVN. Każdy z nich ma swoich wiernych widzów i mocno o nich zabiega. Szefowie śniadaniówek każdego dnia starają się zapewnić fanom ogrom atrakcji. Nie brakuje zatem różnorodnej tematyki, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale też licznych gości.
15.01.2023 | aktual.: 15.01.2023 15:50
Wszystko to od lat przynosi im wymierne wyniki, a programy od dwóch dekad nie chodzą z ramówki. Niebawem będą jednak musieli postarać się jeszcze bardziej, ponieważ stacja Polsat ma szykować własny poranny program, który wystartuje w wiosennej ramówce. Pojawiły się już nawet pierwsze doniesienia o prowadzących wśród nich mają być: Marcelina Zawadzka, a także Maciej i Joanna Dowborowie.
Pytanie na śniadanie i Dzień Dobry TVN - wyniki oglądalności
Na oglądalność poszczególnych programów ogromny wpływ mają także prowadzący, którzy zdecydowanie są jedną z większych atrakcji. Zarówno Pnś, jak i DDTVN mogą pochwalić się swoimi gwiazdami. Zdecydowanie najwięcej emocji w TVP wzbudza duet prezenterów, którzy niedawno ujawnili, że są parą, czyli Kasia Cichopek i Maciej Kurzajewski.
W TVN najwięcej mówi się o najmłodszej stażem parze prowadzących, czyli Małgosi Rozenek i Krzysztofie Skórzyńskim.
Najnowsze wyniki oglądalności jednoznacznie wskazują na to, który poranny program najczęściej wybierają widzowie. Portal wirtualnemedia.pl przekazał, jak kształtowały się upodobania Polaków w tej sprawie w grudniu. Pierwsze miejsce przypadło Pytaniu na śniadanie. W grudniu oglądało je średnio ok. 454 tysięcy widzów - we wrześniu było to 390 tys.
Dzień Dobry TVN z nieznacznie mniejszą liczbą widzów zajęło drugie miejsce. Jak podają Wirtualne Media śniadaniówkę TVN w grudniu oglądało 408 tysięcy widzów - we wrześniu było to 359 tys. Każdy z programów zalicza zatem sukcesywny wzrost.
Myślicie, że sytuacja się zmieni, gdy do ofert dołączy także śniadaniówka Polsatu?