Kampania Małgorzaty Kożuchowskiej wyróżniona prestiżową nagrodą!
21 maja zostały wręczone prestiżowe nagrody, Lamparty. Wręczenie nagród odbyło się podczas Konferencji Finansowej TNS Polska, w Och-Teatrze w Warszawie. Ideą tych wyróżnień jest nagrodzenie i docenienie między innymi Towarzystw Ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały w minionym roku swój wizerunek. W tym gronie znalazła się AVIVA, w której kampanii wzięła udział Małgorzata Kożuchowska. Firma ubezpieczeniowa zajęła drugie, wysokie miejsce i zdeklasowała inne towarzystwa ubezpieczeniowe.
29.05.2015 | aktual.: 29.05.2015 18:25
Lamparty to nagrody szczególne, bo to firma konkurencyjna przyznaje nagrodę - to ubezpieczyciel docenia innego ubezpieczyciela.
To wyjątkowe wyróżnienie dla firmy ubezpieczeniowej, a docenienie marki w tej konkurencji daje prestiż i potwierdza wiarygodność stosowanych przez towarzystwo ubezpieczeniowe metod. Jest też gwarantem zaufania.
Lamparty to nagrody przyznawane od 12 lat przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej przez nich podziwiany wizerunek marki oraz kreowanego przez nią produktu. Laureaci są wyławiani na podstawie badania i sondażu przeprowadzonego wśród innych ubezpieczycieli.
To nie pierwszy Lampart historii marki AVIVA. Marka została nagrodzona po raz trzeci.
Gratujemy!