Poznaliśmy wyniki oglądalności "Must Be the Music". Liczby mówią same za siebie
"Must Be the Music" powróciło na antenę Polsatu po dziewięciu latach nieobecności. Czy można mówić o sukcesie? Spojrzeliśmy na wyniki pierwszego odcinka i werdykt jest jednoznaczny.
"Must Be The Music" był emitowany w latach 2011-2016, a dzięki niemu popularność zdobyli tacy artyści jak Enej, LemOn, Kortez czy Kaśka Sochacka. W nowej edycji, która wystartowała 7 marca, uczestników oceniają Sebastian Karpiel-Bułecka, Dawid Kwiatkowski, Natalia Szroeder i Miuosh. Program prowadzi Maciej Rock, któremu towarzyszą Patrycja Kazadi i Adam Zdrójkowski. Polsat zaplanował dziesięć odcinków, z czego trzy ostatnie będą emitowane na żywo.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kasia Moś o macierzyństwie i przygotowaniach do porodu. Wybrała już imię dla synka? "Szukaliśmy długo"
Znamy wyniki nowego sezonu "Must Be the Music"
Dzięki powrotowi "Must Be The Music", Polsat umocnił swoją pozycję lidera w piątkowym wieczornym paśmie, co potwierdzają dane Nielsen Audience Measurement. Program cieszy się dużym zainteresowaniem, co może przyczynić się do dalszego wzrostu oglądalności w kolejnych odcinkach.
Pierwszy odcinek nowej edycji "Must Be The Music" zgromadził przed telewizorami średnio 1,08 mln widzów. Program, który powrócił na antenę Polsatu po niemal dziewięciu latach przerwy, emitowany jest w piątki o 19:55. Polsat zanotował 9,3% udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 9,4% w grupie wiekowej 16-59 lat. Można mówić o sukcesie!
ZOBACZ TEŻ: "Must Be the Music". Czegoś takiego dawno nie było. "Odwiedził nas gość z Mgławicy Oriona"