Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki. Rewolucja w świecie mody?
Duet Paprocki&Brzozowski projektuje dla Biedronki. Na razie nie są to ubrania, ale poduszki i koce z nadrukami obrazków znaków zodiaku, które przypominają te rysowane przez dzieci. To nie nowa kampania reklamowa marki modowej, ale akcja charytatywna we współpracy z dyskontem.
27.07.2015 | aktual.: 27.07.2015 16:59
Każdy produkt będzie zaopatrzony i informację gdzie i jak można się zarejestrować, aby zostać dawcą komórek macierzystych. To efekt współpracy Biedronki z fundacją DKMS Polska. Poprzez zakup produktów projektanci pragną zachęcić do rejestracji jako potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie Fundacji DKMS Polska. Projektanci apelują też o pomoc na swoim profilu na Facebooku.
To nie pierwsza współpraca dyskontu z Jeronimo Martins Polska i duetem Paprocki & Brzozowski. W 2014 klienci Biedronki mogli kupić koce walentynkowe zaprojektowane przez projektantów.
Charytatywne akcesoria by Paprocki&Brzozowski będą dostępne w sklepach Biedronka od 20 lipca 2015 roku. Koce będą sprzedawane w cenie 39,99 zł, a poduszki w cenie 19,99 zł.
Oprócz kupienia poduszki czy koca każdy może pomóc, rejestrując się w bazie dawców krwiotwórczych komórek macierzystych prowadzonej przez Fundację DKMS Polska, której misją jest znalezienie dawcy dla wszystkich pacjentów na świecie potrzebujących przeszczep.