Olga Bołądź została blogerką modową
Olga Bołądź jest jedną z tych polskich gwiazd, które doskonale prezentują się na czerwonym dywanie. Nie oznacza to jednak, że jest fashion victim: nie wszystko, co najmodniejsze przemyca do swojej szafy.
15.04.2016 | aktual.: 18.04.2016 11:09
Z najświeższych trendów Olga Bołądź wybiera to, co dopełnia jej styl. A lubi ubierać się kobieco, ale też z pazurem. Czasami sięga do historii mody i wkłada stroje vintage, które dopełnione nowoczesnymi dodatkami, wyglądają bardzo rasowo. Trudno się dziwić, że branża okrzyknęła ją jedną z najlepiej ubierających się Polek (zobacz więcej).
Wobec tych modowych słabości nie dziwi, że w najnowszej kampanii Orange, w której aktorka zagrała obok plejady polskich gwiazd, m.in. Magdaleny Popławskiej i Piotra Głowackiego, Olga Bołądź wcieliła się w postać dziennikarki i blogerki modowej, która najnowsze trendy ma w małym palcu.
Bohaterka Olgi nie rozstaje się z telefonem i laptopem, które pomagają jej nie tylko w pracy, ale także realizowaniu życiowej pasji. Jej partnera zagrał Tomasz Schuchardt, który wcielił się w postać dziennikarza muzycznego pracującego w radiu.
Można by rzec: właściwa osoba na właściwym miejscu. :) Zgadzacie się?