NewsyOgromny sukces polskiej marki. Dopiero co zatrudnili syna Beckhamów do kampanii, a już pisze o nich najważniejsza gazeta w USA!

Ogromny sukces polskiej marki. Dopiero co zatrudnili syna Beckhamów do kampanii, a już pisze o nich najważniejsza gazeta w USA!

Fotografia: ONS
Fotografia: ONS
Aneta Błaszczak
10.01.2015 06:23

Pomoże to w zaistnieniu brandu na świecie?

W czwartek przekazaliśmy informację o pierwszej dużej kampanii modowej Brooklyna Beckhama. Może sama wiadomość nie byłaby specjalnie wyjątkowa, gdyby nie fakt, że syn jednej z najpopularniejszych par na świecie - Davida i Victorii - reklamuje polską markę odzieżową Reserved.

Obsadzenie nastolatka w roli ambasadora było strzałem w dziesiątkę. Zaledwie kilka godzin po tym, jak informacja zatrzęsła polskimi mediami, przedrukowały ją najpoważniejsze magazyny za granicą. Całą publikację na temat angażu Brooklyna poświęcił nawet amerykański Harper's Bazaar, który jest uważany za najważniejsze pismo o modzie w Ameryce zaraz po Vogue'u.

Oby popularność przełożyła się na zainteresowanie produktami marki na świecie. W końcu wiadomo nie od dziś, że Reserved od dawna planuje podbicie kolejnych zagranicznych rynków.

Cały artykuł przeczytacie tutaj, a poniżej screen z informacją o "polskiej marce" w zajawce.

Harper's Bazaar o kampanii Reserved
Harper's Bazaar o kampanii Reserved
Obraz

Fot. reserved[/caption]

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także