"Nowa, ekscytująca era" bez księcia Harry'ego? To nie mógł być przypadek!
Książę Harry uruchomił projekt zrównoważonej turystyki Travalyst w Amsterdamie w 2019 roku. Został jednak pominięty w ważnym ogłoszeniu przez firmę o jej nowej erze. Czy to przypadek, uzgodnione działanie, czy Sussex wyleciał z kolejnej inicjatywy?
02.08.2023 06:00
Książę Harry i społecznie odpowiedzialne firmy
Niezależna organizacja non-profit z siedzibą w Londynie, została założona przez księcia Sussex w 2019 roku. To czas, kiedy był jeszcze pracującym członkiem rodziny królewskiej, wraz z żoną Meghan Markle. Harry pracował trzy lata jako publiczna twarz tej inicjatywy, mającej na celu zachęcenie branży turystycznej do bardziej zrównoważonego rozwoju. Pomimo wrzawy, związanej z korzystaniem przez niego z prywatnych odrzutowców, książę Harry bardzo angażował się w rozwój projektu.
Teraz pominięli go w ważnym ogłoszeniu, opublikowanym w maju 2023, o przejściu z fazy pilotażowej do nowego zarządu składającego się z pięciu osób o światowej klasy wiedzy specjalistycznej. Ciekawe, co na to sam były royals?
Czy to koniec księcia Harry'ego w tym projekcie?
Oświadczenie to Travalyst złożyło całe osiem dni po tym, jak rzecznik Harry'ego i Meghan powiedział, że para brała udział w prawie katastrofalnym pościgu samochodowym. To paparazzi śledzili celebrytów w Nowym Jorku, po wyjściu z gali Ms Foundation Women of Vision Awards. Policja starała się złagodzić dramatyczną relację Sssexów, mówiąc, że nie zgłoszono żadnych kolizji, wezwań, obrażeń ani aresztowań związanych z incydentem.
Harry nadal pozostaje w regularnym kontakcie z dyrektorem naczelnym i zarządem i jest oddany swojej pracy. Oczywiście, robi to za kulisami, wynika z raportu, opublikowanego w Newsweeku. Ponadto książę widnieje na stronie internetowej Travalyst jako założyciel i patron. Warto jednak zauważyć, że nie brał on udziału w promocji przebudowy organizacji. Jest to dość niezwykłe, biorąc pod uwagę, jak bardzo wcześniej zaangażował się w konferencje i marketing.
Jak przekazało Daily Mail, ekspert ds. PR Sean O'Meara, dyrektor zarządzający agencji Essential Content z siedzibą w Manchesterze, powiedział, że zmiana podejścia w Travalyst może wynikać z trudności marketingowych związanych z negatywnym rozgłosem, z jakim często spotyka się Harry.