Wystylizowana na dorosłą kobietę 5‑letnia córka Kim Kardashian reklamuje luksusową markę. Pierwsza kampania North West budzi kontrowersje
To była tylko kwestia czasu. W rodzinie Kardashian-Jenner wszyscy prędzej czy później debiutują w show-biznesowym półświatku, i nie mówimy tu o zdjęciach paparazzi, a o pełnoprawnej sesji zdjęciowej, najlepiej dla jakiegoś projektanta lub magazynu. North West udało się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, a Kim Kardashian pęka z dumy.
10.07.2018 06:00
Najstarsza pociecha Kanye Westa i słynnej celebrytki właśnie zadebiutowała w kampanii reklamowej u boku babci Kris Jenner i mamy. I to nie w byle jakiej kampanii, a dla cenionej, luksusowej włoskiej marki Fendi. To pierwsza prawdziwa modowa kampania dla dziewczynki i nie sposób odmówić jej uroku. Fendi wiedziało, co robi, wybierając do swojej nowej linii córkę najpopularniejszej matki w Stanach Zjednoczonych.
Kampania #MeAndMyPeekaboo skupia się przede wszystkim na rodzinie i została stworzona z okazji 10 rocznicy torebki Peekaboo. Na zdjęciach zapowiadających całą kampanię możemy zobaczyć North w towarzystwie mamy i babci, wylegującą się na trawie. Dziewczynka wygląda na niezwykle zadowoloną i trudno jej się dziwić, bo niewiele dzieci ma okazję zaistnieć w świecie branży rozrywkowej z takim przytupem.
Wcześniej w rolach modelek dla Peekaboo występowały córki Silvii Venturini Fendi, Delfina Delettrez Fendi oraz Leonetta Luciano Fendi. Brały w niej udział również pociechy Ewana McGregora – Clara i Esther.
Modeling i pociąg do luksusowych marek zdaje się płynąć we krwi małej North, która wygląda jak prawdziwa profesjonalistka na najnowszych zdjęciach. Myślicie, że będzie chciała robić karierę w tym kierunku?