Ta marka ubrań w rankingu najbardziej wartościowych brandów pobiła takich gigantów odzieżowych jak Zara czy H&M
Instytut badawczy Millward Brown już po raz 10. opublikował swoje coroczne zestawienie 100 najbardziej wartościowych marek świata. Rezultaty, zwłaszcza jeśli chodzi o koncerny odzieżowe, mogą nieco zadziwiać.
nike najbardziej wartościową marką odzieżową
Ewa Kamionowska
09.06.2016 10:23
Z rankingu wynika bowiem, że nie tacy potentaci branży modowej, jak sieci sklepów H&M czy Zara są w czołówce. Przegoniła je inna marka, Nike (wskoczyła na 24. miejsce, poprawiając ubiegłoroczny wynik o dziesięć oczek). Wspomniana Zara jest na 35. pozycji, a H&M - 79.
Okazuje się, że marka Nike jest nawet lepsza niż luksusowy Louis Vuitton (30. miejsce) czy Hermes (44.), nie mówiąc już o Gucci (dopiero 80.).
Top 10. zestawienia najbardziej wartościowych marek świata według Millward Brown prezentuje się następująco:
- Apple
- Microsoft
- AT&T (amerykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne)
- VISA
- Amazon.com
- Verizon (największy operator telefonii komórkowej w USA)
- McDonald's
- IBM