NewsyFinał Eurowizji 2017 z najniższą oglądalnością w ostatnich latach! Zmagania Kasi Moś obejrzało tylko...

Finał Eurowizji 2017 z najniższą oglądalnością w ostatnich latach! Zmagania Kasi Moś obejrzało tylko...

Eurowizja 2017 oglądalność
Eurowizja 2017 oglądalność
Karol
15.05.2017 14:00

Eurowizja na całym świecie co roku gromadzi przed telewizorami ponad 200-milionową publiczność. W Polsce od kilku lat mogliśmy mówić o świetnej oglądalności. Do 2016 roku każdą edycję śledziło prawie 5 milionów widzów. Jak było tym razem? Okazuje się, że poczynania Kasi Moś nie spotkały się z tak ogromnym zainteresowaniem Polaków, jak np. w przypadku Michała Szpaka.

Finał Eurowizji 2017 obejrzało 2,78 mln widzów. Dla porównania - walkę Michała Szpaka o główną nagrodę śledziło ponad 4,4 mln, a gdy startowała Cleo przed telewizorami zasiadło aż 4,63 mln.

Wynik z 2014 roku pozostaje zatem najwyższym w ostatnich latach, co też potwierdza teorię, że im popularniejszy w kraju reprezentant, tym jest większa oglądalność konkursu.

Wyniki oglądalności półfinału Eurowizji 2017

Pierwszy półfinał, w którym startowała Kasia Moś oglądało średnio 1,8 mln widzów. W szczytowym momencie - podczas występu Polki i ogłaszania listy finalistów - kanały TVP włączyło prawie 3 mln (2,73) Polaków.

Polska w finale Eurowizji 2017 - która śpiewa Kasia Moś?
Polska w finale Eurowizji 2017 - która śpiewa Kasia Moś?
Eurowizja 2017 POLSKA: Kasia Moś - Flashlight
Eurowizja 2017 POLSKA: Kasia Moś - Flashlight
  • Kasia Moś na otwarciu Eurowizji 2017
  • Kasia Moś - występ na Eurowizji 2017
  • Druga kreacja Kasi Moś na Eurowizję 2017
  • Polska w finale Eurowizji 2017 - która śpiewa Kasia Moś?
  • Które miejsce zajął Michał Szpak na Eurowizji 2016?
  • Eurowizja 2017 POLSKA: Kasia Moś - Flashlight
  • Kasia Moś z fanami Eurowizji na lotnisku
  • Kasia Moś na lotnisku przed Eurowizją 2017
  • Michał Szpak na Eurowizji 2016
  • Slider item
  • Kasia Moś - występ w finale Eurowizji 2017
[1/11] Kasia Moś na otwarciu Eurowizji 2017
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także