NewsyWybory 2015: Debata Andrzej Duda - Bronisław Komorowski. TVN liderem rynku telewizyjnego!

Wybory 2015: Debata Andrzej Duda - Bronisław Komorowski. TVN liderem rynku telewizyjnego!

Wybory 2015: Debata Andrzej Duda - Bronisław Komorowski. TVN liderem rynku telewizyjnego!
Izabela Wodzińska
22.05.2015 12:51, aktualizacja: 22.05.2015 13:06

Wczoraj, między 19.35 a 20.45. debata  "Czas decyzji" była transmitowana na trzech antenach - TVN24, TVN i TVN BiŚ. Na wszystkich oglądało ją średnio 6,34 mln widzów. Według Internautów debatę wygrał  Bronisław Komorowski. Takiego zdania było 45 proc. ankietowanych. 30 proc.uważało, że zwycięzcą jest Andrzej Duda. 25 procent pozostało niezdecydowanych. Badania opinii publicznej powstały na zlecenie agencji Millward Brown.

W tym samym czasie antenowym TVP1 nadawała „Wiadomości”, „Sport” i „Pogodę” oraz początek serialu „Ojciec Mateusz".   TVP2  -  "Barwy szczęścia”, a Polsat  - „Świat według Kiepskich” oraz  „Zdrady”.

Kanały z grupy ITI zdeklasowały konkurencję.

A tak rozłożyła się oglądalność między stacjami:

Na TVN debatę oglądało 4 919 228, na TVN24 1 309 875 a na TVN24 Biznes i Świat 112 033. Razem 6 341 136.

W czasie emisji debaty "Czas decyzji" stacja TVN była liderem rynku telewizyjnego.

Dla porównania - niedzielną debatę transmitowaną przez TVP1 oraz przez jej sześć kanałów satelickich oraz Polsat i Polsat NEWS śledziło 11 mln widzów. Debata transmitowana była w niedzielę między 20.10 a 21.45.

Tak rozłożyła się oglądalność niedzielnej debaty między stacjami:

TVP1 6 307 728

Polsat 2 240 968

TVP Info 1 269 251

Polsat News 598 545

TVP Polonia 172 703

Razem 10 589 195

Badania zostały przygotowane przez portal wirtualnemedia.pl.

Zauważyliście, że Bronisław Komorowski i Andrzej Duda byli na debacie identycznie ubrani?

Bronislaw Komorowski. Debata prezydencka w TVN. Fot. ons
Bronislaw Komorowski. Debata prezydencka w TVN. Fot. ons
Andrzej Duda. Debata prezydencka w TVN. Fot .ons
Andrzej Duda. Debata prezydencka w TVN. Fot .ons
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także