Szukaj

#testwzrokuchallenge podbija Instagram. Małgorzata Rozenek, Danuta Stenka, Magda Bereda już wzięły udział. Na czym polega?

#testwzrokuchallenge

#testwzrokuchallenge

#TestWzrokuChallenge podbija internet. Dołączyły już do niego znane i lubiane osoby ze świata show-biznesu: Małgorzata Rozenek, Danuta Stenka, Marcin Mroczek i wielu innych. Zobaczcie, na czym polega wyzwanie.

#TestWzrokuChallenge to bardzo proste wyzwanie. Po miesiącach siedzenia przed ekranami, wszyscy możemy się spodziewać problemów ze wzrokiem. Właśnie jest możliwość, żeby przetestować go bezpłatnie. Do tego można zrobić coś dobrego –  zadbaj o siebie a przy okazji pomóż dzieciakom z SOS Wiosek Dziecięcych i Rodzin Zastępczych To dla nich Grupa Essilor (Essilor Polonia, JZO i Jai Kudo) funduje okulary za to, że my się przetestujemy. Czas więc zadbać o nasze oczy.

Jak to działa?

Na czym polega #TestWzrokuChallenge?

Akcja #TestWzrokuChallenge trwa od 1 września do 8 października. Jej finał odbędzie się w Światowy Dzień Wzroku. Mamy więc miesiąc na zrobienie rekordu Polski wśród Polaków, żeby przetestowali jak najwięcej oczu, a przy tym pomogli dzieciakom – każde 100 testów to 1 para okularów dla dzieci w trudnej sytuacji życiowej.

Każdy, kto sprawdzi swój wzrok, nominuje kolejne 10 osób i w ten sposób robimy kolejne testy, a co za tym idzie, zdobywamy całą masę okularów dla dzieci.

Do wyzwania dołączyli już znani i lubiani: Danuta Stenka, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek i Radek Majdan, Katarzyna Cichopek, Marcin Mroczek, Marzena Rogalska, Maciej Orłoś, Artur Żmijewski, Ewa Kasprzyk i Magda Steczkowska. Oni wiedzą, jak ważny jest dobry wzrok i zdrowe oczy, a przy okazji robią coś dla potrzebujących.

Dokłada instrukcja, jak się zbadać i pomóc, znajduje się na Instagramie akcji:

 Wchodzicie na stronę www.czasnawzrok.pl. Robicie krótki test swojego wzroku. Następnie udostępniacie test w swoich Social mediach, oznaczacie swoich znajomych i zapraszacie ich do wzięcia udziału w wyzwaniu. Nie zapomnijcie o hasztagu #TestWzrokuChallenge! Każde 100 testów to 1 para fantastycznych okularów dla dzieci w trudnej sytuacji życiowej. Pełna mobilizacja! Pomóżmy dzieciom zobaczyć lepszą przyszłość!

Akcja trwa do 8 października, czyli do Światowego Dnia Wzroku 🙂
Link do testu w bio 🙂
#testwzrokuchallenge #czasnawzrok #okularydlawiosek #badampomagam
#grupaessilor #essilorpolonia #jzo #jaikudo #swiatowydzienwzroku

View this post on Instagram

❗️Uwaga, uwaga❗️ Zaczynamy #TestWzrokuChallenge! Wy sprawdzacie swój wzrok, a Grupa Essilor (organizator tej akcji, czyli firmy Essilor Polonia, JZO i JAI KUDO) – funduje okulary dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. Jak to działa? 👉 Wchodzicie na stronę www.czasnawzrok.pl 👉 Robicie krótki test swojego wzroku 👉 Następnie udostępniacie test w swoich Social mediach, oznaczacie swoich znajomych i zapraszacie ich do wzięcia udziału w wyzwaniu 👉 Nie zapomnijcie o hasztagu #TestWzrokuChallenge! 😍 Każde 100 testów to 1 para fantastycznych okularów dla dzieci w trudnej sytuacji życiowej. Pełna mobilizacja! Pomóżmy dzieciom zobaczyć lepszą przyszłość! 😊 Akcja trwa do 8 października, czyli do Światowego Dnia Wzroku 🙂 Link do testu w bio 🙂 #testwzrokuchallenge #czasnawzrok #okularydlawiosek #badampomagam #grupaessilor #essilorpolonia #jzo #jaikudo #swiatowydzienwzroku

A post shared by CZAS NA WZROK (@czasnawzrok) on

Zachęcamy, zadbajmy o swój wzrok, a przy okazji pomóżmy dzieciom.

Testów jest coraz więcej, a dla zaciekawionych, podajemy link do strony z licznikiem: https://czasnawzrok.pl/


#testwzrokuchallenge - Danuta Stenka

#testwzrokuchallenge - Danuta Stenka

#testwzrokuchallenge - Małgorzata Rozenek

#testwzrokuchallenge - Małgorzata Rozenek

#testwzrokuchallenge - Małgorzata Rozenek

#testwzrokuchallenge - Małgorzata Rozenek

Dodaj komentarz

Najczęściej czytane dziś

Zobacz również

Może Cię zainteresować

×