NewsyPaprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki. Rewolucja w świecie mody?

Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki. Rewolucja w świecie mody?

scena z: Marcin Paprocki, Mariusz Brzozowski, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA
scena z: Marcin Paprocki, Mariusz Brzozowski, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA
Izabela Wodzińska
27.07.2015 13:56, aktualizacja: 27.07.2015 16:59

Duet Paprocki&Brzozowski projektuje dla Biedronki. Na razie nie są to ubrania, ale poduszki i koce z nadrukami obrazków znaków zodiaku, które przypominają te rysowane przez dzieci. To nie nowa kampania reklamowa marki modowej, ale akcja charytatywna we współpracy z dyskontem.

Każdy produkt będzie zaopatrzony i informację gdzie i jak można się zarejestrować, aby zostać dawcą  komórek macierzystych. To efekt współpracy Biedronki z fundacją DKMS Polska. Poprzez zakup produktów projektanci pragną zachęcić do rejestracji jako potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie Fundacji DKMS Polska. Projektanci apelują też o pomoc na swoim profilu na Facebooku.

Pomagajmy razem! Poduszki i koce ze znakami zodiaku design by paprocki&brzozowski do kupienia w sklepach Biedronka.  Każdy może się realnie przyczynić do powiększenia bazy potencjalnych dawców szpiku. Jeronimo Martins Polska - właściciel sklepów Biedronka przekaże 100 tys. złotych dla Fundacji DKMS (tyle samo co w poprzednim roku). Dzięki temu Fundacja DKMS będzie mogła przebadać kolejne osoby. Pamiętajmy - każdy z nas ma gdzieś swojego bliźniaka genetycznego, który może potrzebować naszej pomocy - napisali na swoim profilu projektanci

To nie pierwsza współpraca dyskontu z Jeronimo Martins Polska i duetem Paprocki & Brzozowski. W 2014 klienci Biedronki mogli kupić koce walentynkowe zaprojektowane przez projektantów.

Charytatywne akcesoria by Paprocki&Brzozowski będą dostępne w sklepach Biedronka od 20 lipca 2015 roku. Koce będą sprzedawane w cenie 39,99 zł, a poduszki w cenie 19,99 zł.

Oprócz kupienia poduszki czy koca każdy może pomóc, rejestrując się w bazie dawców krwiotwórczych komórek macierzystych prowadzonej przez Fundację DKMS Polska, której misją jest znalezienie dawcy dla wszystkich pacjentów na świecie potrzebujących przeszczep.

Paprocki&Brzozowski dla Biedronki
Fot.  JastrząbPost
Paprocki&Brzozowski dla Biedronki Fot. JastrząbPost
Paprocki&Brzozowski dla Biedronki
Fot. JastrząbPost
Paprocki&Brzozowski dla Biedronki Fot. JastrząbPost
Paprocki&Brzozowski zaprojektowali koce walentynkowe dla Biedronki w 2014 roku
Fot. FB
Paprocki&Brzozowski zaprojektowali koce walentynkowe dla Biedronki w 2014 roku Fot. FB
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także