NewsyCałe Hollywood w żałobie. Odeszła legenda. Jak teraz poradzi sobie Jennifer Lopez?

Całe Hollywood w żałobie. Odeszła legenda. Jak teraz poradzi sobie Jennifer Lopez?

Oribe Canales nie żyje
Oribe Canales nie żyje
Elwira Szczepańska
17.12.2018 22:20, aktualizacja: 17.12.2018 23:41

Oribe Canales nie żyje. Zmarł ulubiony fryzjer gwiazd z Hollywood. Na liście jego klientów były najgorętsze nazwiska. Co się stało? Jakie były przyczyny śmierci?

Zmarł Oribe Canales fryzjer gwiazd

Oribe Canales nie żyje. Ukochany fryzjer wszystkich hollywoodzkich gwiazd zmarł w wieku 62 lat. Przyczyny śmierci nie zostały jeszcze podane do publicznej wiadomości, nie było również oficjalnego oświadczenia od rodziny. O jego śmierci poinformował sztab fryzjera:

Nie mamy jeszcze oficjalnego oświadczenia od rodziny Oribe w tym momencie, ale możemy potwierdzić, że te smutne wieści są prawdą. Oribe był niesamowitym fryzjerem, prawdziwym przyjacielem i będziemy za nim tęsknić. Z szacunku dla jego rodziny nie będziemy więcej komentować tej sprawy - głosi oświadczenie

Oribe na liście swoich klientek miał takie gwiazdy jak Meghan MarkleJennifer Lopez czy Heidi Klum. Czesał najsłynniejsze topmodelki świata, jego fryzury były ozdobą pokazów i prestiżowych sesji zdjęciowych do najpopularniejszych i najbardziej luksusowych magazynów na Ziemi. Był uważany za prawdziwego mistrza w swoim fachu, a przy tym doskonale odnajdował się na salonach i był bardzo lubiany w celebryckich kręgach.

Informacja o jego śmierci wstrząsnęła amerykańskim show-biznesem. J.Lo i Klum udostępniły pełne emocji wpisy na swoich Instagramach, rozpaczając po śmierci przyjaciela i fryzjera.

Fanom i rodzinie serdecznie współczujemy.

  • Oribe Canales nie żyje
  • Oribe Canales nie żyje
  • Oribe Canales nie żyje
  • Oribe Canales i Jennifer Lopez
  • Oribe Canales i Heidi Klum
  • Oribe Canales i Meghan Markle
  • Slider item
  • Oribe Canales i Naomi Campbell
  • Oribe Canales i Jennifer Lopez
[1/9] Oribe Canales nie żyje
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także