Zenka Martyniuka w Poznaniu spotkały nieprzyjemności. To przykre, jak potraktowano samego króla disco-polo

Zenek Martyniuk

Zenek Martyniuk

Zenon Martyniuk ma w planach koncertowych występ w Poznaniu. Niestety okazuje się, że jest grupa osób, która nie chce wokalisty i próbuje zablokować występ. O co chodzi?

Zenek Martyniuk to artysta, który przez wielu nazywany jest królem muzyki disco polo. W 1989 roku wraz z Mariuszem Anikiejem założył zespół Akcent, z którym już rok później wydał pierwszy album. Na podstawie historii Martyniuka powstał nawet film o tytule Zenek, a w rolę charyzmatycznego lidera zespołu Akcent wcielił się Krzysztof Czeczot. Produkcja pojawiła się na ekranach w 2020 roku.

Miałem przyjemność obejrzeć cały materiał. Nie jest on do końca jeszcze udźwiękowiony, ale podoba mi się. (…) Nic, tylko się cieszyć. Ciekawe, jak go odbiorą moi fani. A może i nie tylko oni pójdą zobaczyć ten film? – muzyk mówił na krótko przed premierą fabuły.

Dziś płyty Zenka sprzedają się jak świeże bułeczki, a przeboje takie jak Przez Twe Oczy Zielone, Królowa Nocy czy Życie to są chwile, są nieodłącznym elementem wielu imprez. Martyniuk przez lata trwania kariery zebrał pokaźne grono fanów, którzy towarzyszą mu podczas koncertów w całym kraju. Jest też uważany za jedną z największych gwiazd TVP. Publiczny nadawca zaprasza go na każdą większą imprezę, a już na pewno nie może go zabraknąć podczas nocy sylwestrowych.

Prywatnie jest szczęśliwym mężem Danusi Martyniuk, która ostatnio zaskoczyła metamorfozą i pokazuje się z całkiem odmieniona sylwetką i ojcem nieco krnąbrnego Daniela, który, mimo że jest już dorosły, potrafi przysporzyć rodzicom sporo zmartwień. Na szczęście ostatnio nieco ogarnął się dzięki znajomości z nową dziewczyną, Faustyną.

Bardzo dobrze. Wszystko super, wszystko się piękne układa. Ja lubię wszystkich. Jestem do wszystkich miło nastawiony, jestem taki człowiek, któremu wszystko odpowiada – dumny tata wypowiedział się na temat związku syna.

Teraz media donoszą, że kłopoty z koncertem ma Zenek. Co się dzieje w Poznaniu?

Problemy z koncertem Zenka Martyniuka w Poznaniu

Zenek Martyniuk według swojego grafiku powinien zagrać koncert w Poznaniu dokładnie 20 lutego. Na ten moment nikt nie odwołał wydarzenia, ale jest wiele osób, które lobbują za tym, by jednak do niego nie doszło.

Wszystko przez gatunek muzyczny, którego jest wykonawcą, a kością niezgody jest lokalizacja koncertu. Chodzi o Aulę Uniwersytetu Adama Mickiewicza. Odbywają się tam występy uznanych muzyków i nigdy nie wywoływały one zbyt dużego poruszenia. Jednak jak donoszą dziennikarze Gazety Wyborczej, pojawił się protest, gdy okazało się, że w tej samej auli co wielcy twórcy, wystąpi w 2023 roku Zenon Martyniuk z zespołem Akcent.

Muzycy filharmonii, którzy regularnie grywają w tym właśnie miejscu, uważają taką decyzję za skandal.

Aula UAM jest budynkiem Akademii Królewskiej, gdzie nawet w trakcie zaborów Polacy mogli studiować. To jest uniwersytet, sala, w której odbywa się jeden z najważniejszych konkursów skrzypcowych, tu immatrykuluje się studentów, wręcza doktoraty, przyjmuje prezydentów i Güntera Grassa. Rola kulturotwórcza tego miejsca jest nie do opisania. Koncert disco polo w tym miejscu jest po prostu niedorzeczny — wypowiada się jeden z poznańskich muzyków.

Kolejną grupą, która jest przeciw koncertowi Zenka na Auli UAM, jest grupa młodych polityków. Młodzieżowa Rada Miasta również stwierdziła, że w opinii większości jej członków do koncertu disco polo nie powinno dojść.

Stanowczo sprzeciwiamy się inicjatywie, na którą pozwalają władze uczelni. Aula Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza jest miejscem o wysokim prestiżu, przeznaczonym do wydarzeń tzw. kultury wysokiej. Uważamy, że koncert p. Zenona Martyniuka, artysty wykonującego muzykę z gatunku disco polo, mógłby mocno zaszkodzić podniosłości tej przestrzeni — przekazano w jej oświadczeniu.

Żadna z protestujących stron nie jest jednak w stanie wpłynąć na zmianę lokalizacji koncertu zespołu Akcent. Uczelnia twierdzi, że w auli występowali już przedstawiciele różnych gatunków, więc disco polo również ma prawo się pojawić:

O gustach się nie dyskutuje. Czy to aprobujemy, czy nie, muzyka disco polo istnieje w przestrzeni publicznej – ucięła sprawę rzeczniczka UAM Małgorzata Rybczyńska.

Jesteście fanami Zenka?

Internauci komentują zamieszanie wokół występu Zenka

Sprawa mocno podzieliła internautów. Część czytelników Jastrząb Post uważa, że Zenek rzeczywiście nie powinien występować w takim miejscu:

  • Taka aula to nie dla tego typu muzyki. Coś obowiązuje. To nie o gust chodzi tylko dobre wychowanie i poszanowanie miejsca.
  • Oczywiście w tym miejscu ani na scenach filharmonii czy opery ten koncert nie powinien się odbyć.
  • Zgadzam się z oponentami. Występy Pana Zenka w Auli UAM to co najmniej groteska. Nie wypowiadam się w kwestii opinii Pani rzecznik, bowiem komentarz jest zbędny – to ich wpisy.

Jeszcze inne osoby uważają, że ma nic zdrożnego w prezentowaniu disco-polo na auli UAM:

  • Ja na ten występ się nie wybieram i nigdy na Disco Polo nie pójdę, ale nie będę nikomu tego zabraniał. Każdemu wolno kochać, to miłości wolne prawo…

  • Choć ta muzyka to nie moja bajka jednak na weselach nieźle wszyscy się bawią i nikt nie opuszcza sali w proteście. Trzeba obiektywnie stwierdzić… że żyjemy w demokracji także muzycznej i Zenek od ponad 30 lat robi swoje i szacunek dla niego. Uważam, że ta czy inna sala jest również dobrym miejscem dla i takiej muzyki. Nie bądźmy kołtunami.

  • W pełni zgadzam się ze stanowiskiem władz uczelni wyrażoną przez Panią Rzecznik. Znam Aulę jak nikt i koncerty komercyjne, które się tam odbywały i odbywają. Myślę, że pan Martyniuk nie jest gorszy od innych popkulturowych wykonawców. Aula UAM nie takie rzeczy widziała i trwa nadal. Wierzę, że publiczność pana Martyniuk a zachowa się godnie do miejsca i będzie się dobrze bawić jak na innych koncertach komercyjnych – to zamieszczone przez nich opinie.

A wy, do którego  stanowiska bardziej się przychylacie?

Zenek Martyniuk zagra w Poznaniu. Aktualizacja

24 stycznia radny Rady Miasta Poznania, Michał Grześ z PiS, przekazał podczas sesji, że koncert się nie odbędzie.

To nic, że odbywają się tam różne koncerty muzyki rozrywkowej, ludowej i to lepszych i gorszych artystów. Disco polo jest granicą, której przekroczyć nie można. Według oponentów aula to miejsce święte. Czy rzeczywiście? Akademia Królewska, tak nazywała się instytucja, na potrzeby której aula powstała. Powiem łagodnie, że Akademia Królewska za czasów pruskich nie służyła do podkreślania polskości naszych ziem — poinformował swoich kolegów i koleżanki.

Radio Poznań, które zacytowało Grzesia, dodało w swoim tekście, że… w auli obradowało w czasie okupacji NSDAP, a potem, w PRL, spotykali się tam członkowie PZPR i funkcjonariusze Milicji Obywatelskiej.

Niestety, sami organizatorzy koncertu jeszcze nie zabrali głosu w tej sprawie, więc nie wiemy, na jaki argument oficjalnie się powołano.

To wydarzenie zostało odwołane — lakonicznie podano na stronach, gdzie można nabyć bilety na to wydarzenie.

Jedno jest pewne: możemy być pewni, że zwolennicy disco-polo zaleją sieć głosami niezadowolenia!

Więcej na temat odwołania koncertu przeczytacie tutaj.

Wiadomo, czy Zenek Martyniuk wystąpi w murach uczelni. Polityk PiS rozwiał wątpliwości. Awantura za 3, 2, 1…

Zenek Martyniuk o swoich krytykach

W 2019 roku, w rozmowie z TVP Info, wokalista tak mówił o osobach, które go krytykują:

Staram się nie zwracać uwagi. Wiadomo, muzyka jak muzyka. Są różne gatunki muzyki, różni wykonawcy, jednym się podoba, drugim się nie podoba. Ja po prostu robię swoje, widać, że mam dużą rzeszę swoich fanów, którzy przychodzą na moje koncerty i bawią się. Może ci, co właśnie tak piszą i mówią, to zazdroszczą troszeczkę. Tak myślę.

Do najnowszego incydentu jeszcze nie zdążył się odnieść.


Zenek Martyniuk - sylwester 2022

Zenek Martyniuk - sylwester 2022

Zenek Martyniuk - sylwester TVP 2022

Zenek Martyniuk - sylwester TVP 2022

Zenek Martyniuk - Konferencja Sylwester Marzeń z Dwójką 2022

Zenek Martyniuk - Konferencja Sylwester Marzeń z Dwójką 2022

Komentarze

  • Gość pisze:

    Taka aula to nie dla tego typu muzyki. Coś obowiązuje. To nie o gust chodzi tylko dobre wychowanie i poszanowanie miejsca

    • Gość pisze:

      Zgadzam się,to nie jest miejsce na disco polo.

    • Gość pisze:

      Czy w Poznaniu nie ma hali sportowej, która pomieści kilka tysięcy ludzi? Albo stadion. Zenek gra muzykę której nikt nie słucha, nie ogląda. A na koncertach tysiące ludzi i miliony przed telewizorami. Ale nikt nie słucha? A propo tej wysoko ocenianej orkiestry? Zazdrość, że chłopak nie ukrywa z kąd pochodzi,zdobył tak ogromną popularność.

    • Adam pisze:

      No chyba jaja,sobie robicie Martyniuk w auli skandal za wysokie progi dla tego Śpiewaka czyżby Polska muzyka,schodziła na dno

    • Gość pisze:

      Jakie poszanowanie jakiego miejsca brednie

    • Gość pisze:

      Oczywiście

    • Gośćmarylka pisze:

      Oczywiście

    • Gośćpolak pisze:

      to niech sobie perusy pospiewaja o kartoflach hahahahaha

    • Gość pisze:

      Miejsce Zenka jest w Pcimiu Dolnym. Tam ma wiernego wielbiciela

    • dziadek pisze:

      Niech ci działacze młodzieżowi powiedzą do końca którego to króla akademia. Czy przypadkiem nie Fryderyka Wilhelma zwanego w Poznaniu popularnie „Willusiem”? Myślę, że w auli Akademii Willusia Zenek wystąpić może swobodnie i nikt się nie obrazi.

    • Gośćbacha pisze:

      Wycie tego śpiwaka tylko w remizie lub stodole !

    • GośćSTEFAN pisze:

      O gustach się nie rozmawia a o pedofilach z zespołu SŁOWIKI to już nikt nie pamięta a występowali w tej auli

    • Gość pisze:

      zgadzam się, disco polo, nie ta liga

    • Gość pisze:

      I dobrze go potraktowali, to nie miejsce dla pseudo artystów.

    • krótko pisze:

      burak

    • Wacha pisze:

      Wypad z Poznania pajacowaty muzykancie

    • Zbigniew pisze:

      Tzw grupa młodych POlityków fajnie się bawi przy muzyce disco polo na weselach i imprezach ale już koncert im się nie POdoba bo wtedy są za bardzo POlityczni.

    • Gość pisze:

      święta racja!

    • emerytka pisze:

      Zgadzam sie w 100%

    • Jan pisze:

      to tzw lewacka tolerancja

    • Gość przem pisze:

      A ss-mana grassa to godnie przyjęto. Więc progi niziutkie nawet dla Zenka którego fanem akurat nie jestem

    • Gość pisze:

      co dzisiaj ćpałeś?

    • mroje pisze:

      Kto w ogóle ogląda Martyniuka !?

    • GoRenaść pisze:

      Czlowieku a pokij sie w głowę to jest katolik i i uwaza ze wszystko jest ich nokt mie ma prawa do innego zdania i innej muzyki tylko wszystko narzucone jrst w swoim kraju i moze grac nawet w operze a kto nie chce niech w tym czasie idzie na spacer

    • Gość pisze:

      do Gość, nie ćpaj gdy klikasz w klawiaturę, głupoty wypisujesz.Co mają wspólnego ściany z muzyką, idioto jeden

    • Gość pisze:

      Myślę, że dla Zenka byłaby dobra remiza na Czechosłowackiej i nikt by nie protestował.

    • GośćAdam pisze:

      Zenek jest dobry podczas występów w remizie strażackiej a nie tam trzeba mieć umiar

    • Auris pisze:

      Takie koncerty jak disco polo to tylko gdzieś za miastem najlepiej na wsi na polu to muza wyłącznie dla wieśniaków

    • Gość pisze:

      Macie lepszych ? Rodowicz ? Doda ?

    • Gość pisze:

      Lubię każdy rodzaj muzyki! Lecz ten nie koniecznie powinien wybrzmiewać w Tym miejscu.

    • GośćWILU pisze:

      ILE MOZNA SLUCHAC TEGO WYCIA PRZEZ TEGO KASTRATA

    • gość z lasu pisze:

      Brawo Wielkopolanie !!! potem będzie sie chwalił ze zaliczył Uniwersytet Poznański !

    • Gość pisze:

      Ci co zostali przywiezieni w bydlęcych wagonach w 45-46 roku to teraz występują jako poznaniacy i mają wielką kulturę co z tych terenów mogli za kulturę wywieź !!!

    • buhahaha pisze:

      Poznań to zaściankowe prowincjonalne miasteczko! Co głupawe lemingi myslicie ,że do waszej wsiprzyjedzie Bocelli?

    • Gość pisze:

      I cała łąka tańczy.

    • Upadek Rzeczypospolitej. pisze:

      Nie dla takiej szmiry jak disko polo Poznań. Na Łęgi Dembińskie z tą wiejską skakanką z cyklu „Mańka wyszła Franka przyszła”.

    • Gość pisze:

      Wszystko przez to, że Arena w remoncie. Inaczej nie byłoby żadnego problemu: i Zenek byłby syty, i Filharmonia cała.

    • kotek pisze:

      Dzisiaj prawdziwych poznaniaków już nie ma a to co jest to w większości buce i wsioki podszywające się pod polską inteleigencję! To sa tacy co biora bułke przez bibułkę a h.. gołą ręką!

    • po prostu pisze:

      Jak zwykle totalnie cofnięci i u po śledzedzeni stosują zasadę na nie bo nie ! Oni tylko po popieraja udział na spędach ulicznych bydła ze świeczką lub skaczącym końskim łbem. Tupet totalnych od aferzysty tfuska już przerósł gęstość fekalii czaskowskiego z czajki pływających w zatoce Denzig. Powrót tfuska przypomina powrót alkoholika do domu z którego wszystko wyniósł na alkohol. Ale wrócił po to by wynieść i resztę.

    • Gokiytść pisze:

      wracaj,na,podllllasie,zynku,zabitedehamij

    • Gość pisze:

      Jak zwykle totalnie cofnięci i u po śledzedzeni stosują zasadę na nie bo nie ! Oni tylko po popieraja udział na spędach ulicznych bydła ze świeczką lub skaczącym końskim łbem. Tupet totalnych od aferzysty tfuska już przerósł gęstość fekalii czaskowskiego z czajki pływających w zatoce Denzig. Powrót tfuska przypomina powrót alkoholika do domu z którego wszystko wyniósł na alkohol. Ale wrócił po to by wynieść i resztę.

    • tak, tak pisze:

      Zenek ! Jesteś symbolem polskości , polskiej muzyki i kawałkiem naszej muzycznej kultury i to dlatego w proniemieckim Pozen proniemiecka gawiedź Ciebie nie chce! Powstańcy Wielkopolscy w grobach sie wywracają!

    • normal pisze:

      Tupet totalnych od aferzysty tfuska już przerósł gęstość fekalii czaskowskiego z czajki pływających w zatoce Denzig. Powrót tfuska przypomina powrót alkoholika do domu z którego wszystko wyniósł na alkohol. Ale wrócił po to by wynieść i resztę.

    • Gość pisze:

      Tupet totalnych od aferzysty tfuska już przerósł gęstość fekalii czaskowskiego z czajki pływających w zatoce Denzig. Powrót tfuska przypomina powrót alkoholika do domu z którego wszystko wyniósł na alkohol. Ale wrócił po to by wynieść i resztę.

    • Stary Miś pisze:

      Faktycznie. Aula Uniwersytetu to nie remiza czy stodoła.

    • Gość pisze:

      Wiadomo norma totalsów, jak zwykle totalnie cofnięci i u po śledzedzeni stosują zasadę na nie bo nie ! Oni tylko po popieraja udział na spędach ulicznych bydła ze świeczką lub skaczącym końskim łbem. Tupet totalnych od aferzysty tfuska już przerósł gęstość fekalii czaskowskiego z czajki pływających w zatoce Denzig. Powrót tfuska przypomina powrót alkoholika do domu z którego wszystko wyniósł na alkohol. Ale wrócił po to by wynieść i resztę.

    • Gośćboro pisze:

      Jak ten niszowy niby krul. Przyjezdza do poznania.!!!! Przeciez tu żyją ludzie rozgarnieci .!!!!!!! A ten wschodni niby krul chce być popularny w wielkopolsce. Pogonic gnoja.!!!!!

    • Gośćpiotrass pisze:

      To ma miejsce w Poznaniu gdzie mieszkańcy chodzą zazwyczaj trzeźwi i z podniesiona głową

    • Optymista pisze:

      Kultura w polsce zeszla na zenki. Zreszta ten kraj i tak nie ma przyszlosci. Wciagniety w wojne za ukraine znikknie.

    • bogi pisze:

      odpierd….e sie od Zenka napiszcie coś np. o Szpaku pismaki

    • Takitamktos pisze:

      Won z dziadem… nawet z Polski. To co on wyje i jemu podobni to kolo muzyki nie lezalo nawet

    • Kpiny z facetów pisze:

      Gostek jest częstym gościem telewizji reżimowej, tej pisowskiej szczujni.
      Zatem czemu się dziwi …

    • Gośćnoki pisze:

      Szacun dla Poznania
      Tylko remiza dla zenka !!!

    • adolf pisze:

      pisiorska muzyka i kasa tez,takich zenkow jest na peczki w kazdej remizie sie produkuja ,huj im w tylek

    • Gość pisze:

      Bo to De?ile są

    • Gość pisze:

      no lepiej jakiego wyjce co niepotrafi spiewac won od Zenka

    • Gość iga pisze:

      To ciul nie król. Na króla trzeba mieć urodzenie i aparycję.

    • Gość pisze:

      no nie człowiek który sam o sobie nakręcił film i sam się nazwał królem disco polo i jeszcze wsadza nos tam gdzie powinno być trochę szacunku i powagi a nie takiego miauczypolo tam wpuszczać. Niech sobie śpiewa gdzieś na łonie natury tam gdzie go nikt nie będzie słuchał albo niech se go tam słucha ta dziwna grupa ludzi…

    • Gość pisze:

      Poznań to lewacki folwark rządzony przez komucha…. Czego się więc spodziewać.

    • obrzydliwe! pisze:

      Poznan miasto gejów i less… i wszystko jasne!

    • PAWEŁ pisze:

      Będziesz stosował ceznurę to trafisz do kryminału!!!!

    • jajo pisze:

      Jakie poszanowanie czy to dom pogrzebowy.Płacą uczelni to aulę wynajmuje nie oni to ktoś inny wynajmie

    • Gość pisze:

      Miejsce jakich wiele. Chyba organizator zapłaci za wynajęcie sali! Więc o co chodzi!?

    • GośćMARK pisze:

      I BARDZO DORZE ZLODZIEJI Z PLEYBEKU TRZEBA TEPIC NIE ZA TO LUDZIE PLACA -TO JEST OSZUSTWO IN POWINNO BYC KARANE

    • GośćILO pisze:

      MUZYKA DISCO POLO TO TYLKO W REMIZIE STRAZACKIEJ NA WSI

    • jjjj pisze:

      Disco polo to marna muzyka, którą po prostu ignoruję, ale dobre wychowanie to ostatnia rzecz, o jaką można by posądzać jej głośnych przeciwników.

    • 👍🏼Poznań pisze:

      Przykre to był było gdyby na tak zacnej uczelni wystąpił ktoś kto śpiewa takie pioseneczki dla pospólstwa. To tak jakby w kościele Zenek miał zaśpiewać swoje piosenki

    • GośćAdam pisze:

      Co za buraki mieszkają w tym Poznaniu przerost formy nad treścią

    • ciunki pisze:

      Każdy słucha tego co lubi. Jeśli są chętni na taką muze to dlaczego komuś zabraniać. Jakim prawem można rzec. Ja nie jestem fanem Martyniuka i disco polo, ale w dzisiejszych czsach biznez jest biznes i tyle. Już wydzielono jedną grupe w Polsce , LGBT i co ci ludzie mają przerąbane w naszej obrzydliwej społeczności to co teraz jak ktoś nie słucha YES czy LED ZEPPELIN to jest czymś gorszym. Przestańmy tak myśleć bo dokąd to nasdoprowadzi.

    • Esteta pisze:

      Taki z niego król jak ze zużytej podpaski serwetka!

    • Gość pisze:

      Panie Zenku jest pan gwiazda Pisowyborcow i niech tak pozostanie. Najlepsze miejsce dla tej muzyki to remiza

    • GośćJARO pisze:

      zdenek weź fujarkę i pograj gąską na polu. Proszę nie mówić o KULTURZE w kontekście zdenka i discopolo, bo to obraza. Teraźniejsza ”władza” upowszechniła to wsiowe prostactwo dla ciemnoty, która stawia krzyżyki im na kartach do głosowania.

    • GośćJan pisze:

      Disco polo to kicz muzyczny! Jego miejsce na pewno nie powinno być być w aulach uniwersyteckich,

    • Gość pisze:

      popieram te wycie do gwiazd i te pół nagie tancerki z klubów gołgoł jest nie smaczne wręcz sakandaliczne w tych programach disko polo !!!

    • Gość pisze:

      Poznan się ga rynsztoka,totalne dno.

    • Gość pisze:

      Na pewno nie jest to miejsce dla tzw. gwiazd TVP 🙂 Jak widzę z kąd pochodzą posty (z kąd było specjalnie – tak pisze ciemny ludek, uwielbiający Martyniuka), to się nie dziwię, że im się disco polo podoba… Ale nie w auli, szanujmy się. Niech idą, gdzie leje się piwo, najlepiej jakaś scena na wolnym powietrzu, grzane wino, śnieg, super impra dla wyznawców PiS..

    • Gość pisze:

      Brawo poznaniacy! Niech jedzie grać i śpiewać do swojej widowni np. do Pcimia!!!

    • Gość Poznania pisze:

      ………… trzymaj się z daleka od tej pięknej krainy Polski Zachodniej i Poznania .. z tą twoją kulturą …. / w Polskim Radiu Poznań ……. takich utworów i artystów nie usłyszysz / ……… trzymaj się z daleka ,, nie jesteś tu ty i podobni mile widziani

    • Gość pisze:

      oczywiscie zgadzam sie zadnego disco polo zadnego bez wyjatku to jest szmira to sie tylko nadaje na wesela sa prawdziwi polscy wykonawcy a nie taki chłam jak to całe disco polo kto ich zaprasza na wystep niech placi ze swojch pieniedzy a nie z publicznych tak jak robił to kurski dziadostwo wreszcie ktos zrobił porządek

    • PREZES pisze:

      SKRZECZY JAK ŻABA I MAJA DOŚĆ

    • Gość: To ja,Stacho z działek! pisze:

      Co ta bida zrobi, jak nie będzie miał paluszka do pokazywania?

    • Lem pisze:

      A może manager zakontraktuje występ w La Scali ? To by było coś co by uhonorowało talent.

    • Inny Gość pisze:

      Czy wypada by Andre Rieu grał na stadionach a wielcy tenorzy i śpiewacy operowi w centrum miasta na rynku ? Może też ich „wyrzucać” bo to nie przystoi im śpiewać w takich miejscach. Aula w Poznaniu nie jest własnością jednej osoby czy grupy to piękny obiekt który musi też „zarabiać na swoje utrzymanie” i dawać radość ze słuchania wszelkich rodzajów muzyki. Nie można kierować się uprzedzeniami bo prowadzi to do niepotrzebnych spięć. Jak to się mówi „Jeden woli ogrodnika ogórki inny jego córki”

    • Gość pisze:

      Pyry Poznańskie

    • GośćGOŚCIÓWA pisze:

      ..Zadne Zenki nie nadają się do występów w tej HALI!!..ZENEK na trawie dobrzesię ..niesie!!

    • Gośćtrap pisze:

      misiu szacunek należy się każdemu,sam lubię muzykę tzw poważną , ale muzyka niepoważna towarzyszy nam na co dzień,a muzycy z filharmonii niech się sami utrzymują bez dotacji to zobaczymy gdzie wylądują ps.a ty kiedy byłeś na jakimś koncercie „poważnym” bo wątpię byś był bywalcem

    • Gość pisze:

      Mało jest Knajp z kotletem w Poznaniu .

    • GośćANECZKA pisze:

      to prawda tak nie mozna to profanacja . w remizie moze sobie wystapic //wies tanczy i spiewa //

    • Gość pisze:

      Czekam kiedy Zenek wystąpi w Częstochowie

    • Derisor pisze:

      Jak demokracja to demokracja czyli zrobić smsowe głosowanie i postąpić zgodnie z jego wynikiem. A malkontenci niezależnie z której strony …. to na drzewo i sie bujać

    • Gość pisze:

      Znaj proporcją, mocium panie

    • Gość pisze:

      Dość tej przaśności w tym kraju. Należy zachowywać dobre obyczaje. Nikt nikomu nie każe rezygnować ze słuchania tego pana. Ale nie w tym miejscu.

    • Gość pisze:

      Dość tego lizusa Tvp

    • Gość pisze:

      O Zenku słyszałem, piosenki zespołu Akcent zna cała Pokska a o auli w Poznaniu pierwszy raz słysze i że co „niegodzien”….

    • Black Sabath pisze:

      Przynajmniej fani zenona pierwszy raz przekrocza progi jakiejkolwiek uczelni. Zawsze to jakas wartosc, kto wie? moze jeden z drugim postanowia skonczyc szkole srednia a nawet isc na studia.

    • Gośćgomez pisze:

      A co w tej muzyce jest że nie???
      To jest ta lewacka tolarancja , nikogo dobrej muzyki nie zmuszają. Nie jestem fanem tej muzki ale mi to nie przeszkadza

    • Gośćabsolwent UAM pisze:

      aula to nie szopa, pognać klienta i już

    • Gość pisze:

      Gdyby Kurski nie zrobił z niego „gwiazdora” nikt by się nie czepiał, ale chodzi o politykę

    • poznaniok pisze:

      cenzura??? Aula jest wybudowana za pieniądze podatników, również moje. Jak się nie podoba dany gatunek danej muzyki to się jej nie słucha. Ja skrzypiec nie lube słuchać.

    • Ira pisze:

      Tak najlepiej zrobić spędy na ulicach i bluźnić obrażać a co Polskie to nie,sami ujadacze , dobrzy do jedzenia pyr i tyle.

    • GośćZachar pisze:

      Przede wszystkim p.Z.Martyniuk nie jest artystą. Disco polo jest pseudo muztką, nie mówiąc o prymitywnych tekstach. Ci ludzie żerują na najniższych ludzkich zainteresowaniach.. To, że te wypociny podobają się niektórym ludziom, świadczy o poziomie percepcji na tzw, „sztukę”. Na koniec wypada zacytować klasyka : „jak się ma przed sobą taką sztukę, to trudno zachować kulturę”.

    • Gość pisze:

      jebac polske

    • Ha,ha,hać pisze:

      Taki z niego król piosenki ,jak z koziej du..y orkiestra dęta.

    • Umta-umta pisze:

      Trala-lala! Trykcyjcyk, trykcyjcyk!
      Mają ludzie rację.

    • Gość pisze:

      popieram! nie dla takiej „muzyki” w tym miejscu!

    • Gość pisze:

      nie dla d-p

    • Gość pisze:

      poznaniaki to wiesniaki stad taka reakcja udaja wielkich panow miastowych a to tzw babole i bambry

    • Gość pisze:

      To Kurski go do Waszyngtonu nie zabrał ?

    • muzyk pisze:

      I maja racje. Zenek niech wystąpi na Cytadeli pod gołym niebem, a nie profanuje wiekowej i historycznej auli uniweryteckiej.

    • Gośću pisze:

      Pyrlandia to najbardziej lewackie miasto po Dulcylandi-bagno

    • Gość pisze:

      malo hajcu ?

    • GośćAmanda pisze:

      W czystej postaci RASIZM….buta .
      40% społeczeństwa wykluczacie,kto dał wam takie prawo aroganci.

    • ryps pisze:

      Udostępnić Remizę Strażacką i niech gra dla jemu podobnych!

    • GośćDario pisze:

      No ico z tego że aula. Zenek tak samo sławny jak inni wykonawcy.

    • KOS pisze:

      Głupich to i muzyka podzieli.

    • Czort pisze:

      Nie traktuję discopolo jako gatunku muzyki , półprostą tego nie trawię , ale jak ktoś chce to oglądać i słuchać to Zenek może występować nawet w salach papieskich i na Jasnej Górze .

    • Lewica pisze:

      Zaproś jakiegoś kardynała pedofila jemu przystoi tam być,w pyrlandii chyba taki był haha

    • Jam pisze:

      I bardzo dobrze, śpiew i muzyka to umiejętności które się studiuje, trzeba mieć talent i najlepiej doświadczenie a teksty są chodzonctm zyciem, wiec bez obrazy dla tego Zenka ale są na tym świecie miejsca gdzie jego urok niewystarczy i nie ma się co obrażać chyba że zacznę do tego podchodzić poważnie.

    • Greg pisze:

      następny rasista !!!

    • Gość pisze:

      Zenek, wieś przy Tobie jest jak miasto.

    • Gość pisze:

      Jeśli wolicie słuchać tego niemiaszka G.Grassa „wyłażą” z was prawdziwi Polacy

    • Violka pisze:

      Remiza stratzacka to jest właściwe miejsce dla zenka, slawka I całej reszty chalturnikow . No może jeszcze stodoła

    • Gośćarkadio54 pisze:

      A do remizy w jakiejś pipidówie a nie w dużym mieście i w takiej sali.

    • GośćELKA pisze:

      A JA TUTAJ WIDZE ZE POLACY SIE COFAJA DO CZASOW Z MORALNOSCI PANI DULSKIEJ

    • Ajcak Oworp pisze:

      We Wrocławiu nikomu nie przyszłoby do głowy zorganizowanie koncertu Zenka w Auli Leopoldina. Cóż inne miasto, inna kultura …

    • Gośćmakumba pisze:

      u Rydzyka graj Pis iorze !

    • Gość pisze:

      COZ NAWET NA ZACHODZIE POLSKI SA CZUBY ,ALE TO OBECNE POKOLENIE DEBILI LUBI,ACH RAP ,,HIP-HOP TEMU PODOBNE BZDETY ,KTORE SŁUCHAJĄ NA HAJU

    • Gość pisze:

      Zenek jesteś wiesniak

    • Brawo Zenek pisze:

      jesteś analfabetą muzycznym mały lewaku !

    • Gośćrobotnik pisze:

      Zenek pobekuje a pastwisko tańczy.
      Ten chory pomysł urąga zwykłej przyzwoitości. W Poznaniu jest jeszcze dużo łąk a nawet pastwisk.

    • Gość jas pisze:

      ludzie leczcie nogi,na głowy za późno !

    • Gość pisze:

      czemu w kościele nie zagra?skoro ma taką rzeszę fanów?

    • Gość-Izydor pisze:

      Pan Zenon Martyniuk jest klasą samą w sobie.Dawał Koncerty w prestiżowych salach całego Swiata .Jeśli tylko zechce dać koncert w Poznaniu w takiej małomiasteczkowej poznańskiej atmosferze to znaczy ,że jest ponad ,,to,,/to znaczy prostaczków/i zagra dla kilku ,ale kulturalnych ludzi.Uniwersytety BYŁY-dzisiaj to prywatne folwarki/chociaż nie prywatne/,interesiki i krętactwa.Tyle na ten temat/chociaż jest dużo więcej smrodu/

    • Wiki pisze:

      Ta becząca białostocka koza absolutnie nie powinna występować w Auli UAM@

    • Gość pisze:

      Dokładnie tak.

    • Gość pisze:

      wystepy muzyka przeszkadzaja na zasadzie nie bo nie taki i nie godny,ale wystepy,zebrania,kongresy czerwonych kukielek,nawet szubrawcow i swin odbywajacych sie w tego typu miejscach juz nie przeszkadza,przejrzyjcie historie tego miejsca i gosci ktorzy tam bywali i to mnie irytuje najbardziej gdy czytam i slucham bajdurzenia roznych zaczadzonych oszolomow o rzekomej koniecznosci zerwania z tradycjonalizmem i tradycjami

    • Gość pisze:

      Jasne! Rzuć się jeszcze jak Rejtan w progi .

    • Jebać pis pisze:

      Król disco polo -hahaha to pijak

    • gbur pisze:

      Nazywanie Martyniuka „królem” to jakby napluć prawdziwym muzykom w twarz. Te discopolowe „produkcje) to totalny syf i bezguście , durne teksty, idiotyczne wykony. Disco-polo PRECZ !!! z Polski !! Ten muzyczny gnój powinien być tępiony zawsze, wszędzie i bezwzględnie !!!!!!!!!!!

    • Gość pisze:

      A czy te koncerty, na których są miliony, są biletowane, czy za darmochę ludzie się bawią?

    • Gość pisze:

      Zenka nie da się słuchać

    • Won z disco polo. Won! pisze:

      To zenujacy typ!!! Weźcie go gdzieś do cholery do jakiejś roboty. Niech idzie kopać doły sprzątać. Jak można tego syfu słychać!!!! Czybto żarcie z Biedronki Was tak otępia!!

    • Gość pisze:

      Bo Polak nie potrafi się cieszyć z niczego, natomiast prym wodzi w zawiści, zazdrości, krytyce, potrafi wyśmiewać bo….inni też tak robią. tacy ludzie to chamstwo

    • czytelnik pisze:

      no w pizdu do widel i do gnoju i ten jego synalek tez chcialbym huja dostac za czasow komuny we wojsku huj by nie przezyl tygodnia

    • arczi pisze:

      Gościu, nie lubisz, nie słuchasz…. dobre wychowanie też nie ma tutaj nic do rzeczy. Poszanowanie miejsca tym bardziej. Ja też nie przepadam za tą muzyką ale jak leci w radio nóżka się kręci 🙂

    • Gość pisze:

      Ale lewackie przedstawienia i szydzenie z katolików to ok? To nic innego jak lewackie ograniczenie słowa i kultury.
      Taka muzyka jest częścią artystyczną i blokowanie tego pokazuje tylko prymitywizm POj@bów.

    • Gość pisze:

      Zenek tylko w remizach

    • Gość Gostek pisze:

      No nareszcie ktoś się na nim poznał. Ile można tego słuchać. Jakie ma wykształcenie muzyczne i jaki z niego król disco coś tam???

    • Ryszek pisze:

      Obraziły, takiego króla z naszej wsiowej klaty

    • Gość pisze:

      Zenka do banku światowego…za mentorem

    • Gość pisze:

      Aula UAM to nie miejsce na tego typu muzykę.

    • Gościowa pisze:

      skoro mogła tam sie prezentować poliscja, nsdap i inne sławy to czemu nie Martyniuk? na uniwersytecie discopolo jest zabronione? uczelnia zarabia komercyjnie na wynajmnie auli. kropka. golizny tam nie będzie.

    • Sołtys pisze:

      Disco polo to nie jest muzyka. To są wiejskie przytupy.

    • Gość pisze:

      Zenek Playback hehehehhehe

    • Gość pisze:

      Brawo Poznań ! To disco polo nie pasuje i jest niegodne w takim miejscu Polska muzyka przez te śpiewki zeszła na psy ,jak to ktoś powiedział ,każdy śpiewać może,trochę lepiej lub gorzej.

    • Gość pisze:

      To nie miejsce na takie zera, na talie beztalencia, Brawo Poznań nie szmacić się z pisdzielstwem. 8*

    • Gośćjarek pisze:

      Proszę tego gówna nie nazywać muzyką.

    • gościu pisze:

      czytając twoje komentarze nie dziwi mnie że słuchasz czegoś takiego – do szkoły i nauka języka polskiego

    • Franek pisze:

      Podzielam opinie Poznaniaków. Aula uniwersytecka to nie miejsce na dico-polo. Nie zagrają na stadionie np. Lecha. To nie jest muzyka, nie profanujcie tego terminu.

    • obludnicy z was pisze:

      zwefyfikujcie kto tam juz wczesniej wystepowal i zastamowcie sie!

    • Gośćziut pisze:

      Pamiętam jak to jedna pani ,,miastow” wytykała synowej wiejskie pochodzenie co tu się dziwić tereny ,,wiejskie” odcinaja się od ,,gwiazd”.

    • wojtek pisze:

      Może on być i królem ale niegodzien występować w w tym miejscu ,stadion to jest jego miejsce .Profanacja auli .

    • Gość pisze:

      Król, ekspert? Co jeszcze? Miejsce dla tej pseudo-sztuki jest na wiejskich zabawach!!! Pożal się boże – celebryta!

    • Gość pisze:

      takie spiewanie to w stodole na wsi

    • Lazur pisze:

      Wystepy Martyniuka powinny odbywac sie na wolnym powietrzu

    • Gość pisze:

      Skoro w tej auli tak szanowanej i tak szanownej przyjmuje się takie zacne osobistości jak Günter Grass byłego członka Waffen-SS w dziesiątej dywizji pancernej „Frundsberg” to faktycznie występ Martyniuka jest niestosowny bo Polacy w takich miejscach występować nie powinni .

    • Gość pisze:

      ZENEK FAJNIE ŚPIEWA WIELU MU ZAZDROŚCI WSPANIAŁEGO TALENTU MUZYCZNEGO BO SAMI TEGO NIE POTRAFIĄ Z.MARTYNIUK RÓWNY GOŚĆ POZDRAWIAM

    • Gośćben pisze:

      I to jest właśnie tolerancja dla inności w wykonaniu totalnych niedorozwojów!!! Występy tęczowych i Tuska dozwolone ale kogoś co ma choć trochę coś wspólnego z PIS-em już nie bo ……… a kiedy Martyniuk agitował ????

    • Absolwent pisze:

      Disco polo jest żenujące. Aula UAM nie jest z pewnością miejscem dla tego poziomu twórczości. Wizerunek miejsca wiele by stracił.

    • Gośćtadeusz pisze:

      a rzady panstwem ,stanowisko ministra, dla losia po podstawowce, to jest ok, juz tej polski nie ma ,rzady nieudacznikow i sprzedawczykow, zadnych zasad i honoru nie wspomne o poziomie i inteligencji bo to wartosci szczatkowe w tym spoleczenstwie, a wiec kielbasa z grilla,tanie piwo, i pan Zenek w filharmoni to nasza rzeczywistosc

    • Gość pisze:

      żałosna ta ”elyta” od filharmonii ,to przeważnie wiesniacy w drugim pokoleniu,taki na przyjęciu żre do oporu bo za darmo, na weselu pijany tańczy przy disco polu ale ogólnie to ”ą i ę ”

    • GośUćććććć pisze:

      Zenek jak Poznaniacy do tej Auli zapraszali sobie członków NSDAP, to daj sobie spokój z poznańską pyrą i nie kompromituj się, żeby tak nisko spaść, żeby w takim miejscu występować.

    • Gość pisze:

      Może w jakimś kościele niech zaspiewa

    • Gość pisze:

      Zenek nadaje się na potańcówki w remizie strażackiej.

    • Asa pisze:

      Litości !!!!
      Beztalencie z muzyką dla głuchych !!
      Czas głośno i dobitnie mówić żeby skończyć z tą patologią disco polo !!!

    • germeister herr bonkiewicz pisze:

      niech wy….la do zakopanego! miauczenie dla dziadków najlepiej z rodowicz?

    • Gość pisze:

      Proszę beż takich, u mnie pod śmietnikiem też jest gwiazda która najlepiej zbiera puszki. Więc tak że ten

    • Gość pisze:

      Osobiście nie lubię tego typu muzyki., ale o gustach się nie dyskutuje. Niestety muzyka disco tak pasuje do auli jak przysłowiowy wół do karety. Są ludzie, którzy chcą Martyniuka słuchać to proszę mamy Arenę albo park na Dębinie

    • Gość pisze:

      KRÓL był kiedyś teraz jest tylko jakiś ZENEK i tylko… nikt wiecej

    • Gość pisze:

      dość lansowania tego cieniasa niech sobie śpiwa dla 34%

    • Gośćadam pisze:

      Absolutnie w tej auli nie może być kociej muzyki weselnej, po co komu występ człowieka ruszającego ustami gdy muzyka z Play becku ? Ma ośmieszać Poznań? Disco polo, czyli muzyka weselna to na terenie 5 km przed Koninem do granicy z Białorusią hihihihi

    • Gośćadam pisze:

      Z prymitywną muzyką na salony ? O nieeeeee, niech śpiewa tam dla żubrów w Polsce „d”

    • Gośćg pisze:

      Nie jestem w stanie słuchać jego piosenek . Ma dołujący głos i na pewno nie jest Królem disco polo . dobrze mu tak . Ja bym za darmo nie chciała , żeby zaśpiewał na moim balu . Jest przereklamowany . Tu widać jak można narzucić ludziom , kogo maja słuchac i kogo lubic . Ludzie nie maja swojego gustu .

    • Gośćadam pisze:

      Jakie tysiące ludzi ? 4 lata temu na koncert taki sprzedano 7 biletów dla gości z Turka, to już wschód Wielkiej Polski

    • Elwira pisze:

      To nie miejsce dla Martyniuka, trochę powagi. na rozrywkę tego rodzaju są stadiony i podobne .

    • gość M A R Y N A pisze:

      Zenek- rączki w górę ” nie powinien mieć zadnej pretensji odnosnie lokalu, takie jego występy mogą być wszędzie , a jeszcze do tego jego tresura , ” rączki w górę” to w tej auli absolutnie nie pasuje.

    • Gość pisze:

      jakie to typowe dla sfrustrowanego leminga……współczuje

    • Gość pisze:

      Uważam ,że to za wysokie progi. Może w kościele ?

    • GośćGościu pisze:

      Za wysokie progi. może w kościele ?

    • Gość pisze:

      Zenek zawsze jest elegancki i ładnie śpiewa teksty są kulturalne a muzyka skoczna do tańca

    • Gość pisze:

      Tak NSDAP może Zenek nie może rzeczywiście wolny kraj tylko pozazdrościć

    • Amix pisze:

      O jakim wychowaniu piszecie. Zenek i ludzie, którzy przyjda na koncert to nie bydło, to zwykli Polacy, opamiętajcie się. Koncert Zenka to nie spotkanie grupy przestępczej o charakterze zbrojnym. Co to znaczy, że w tym miejscu nie można takiego koncertu zorganizować. Uczelnia po prostu zarobi na wynajęciu sali i nic poza tym a ludzie sie pobawią, posłuchają, może poskaczą, poklaszczą jak na każdej imprezie. Sala po to jest, żeby w niej odbywały sie różne masówki. Komu sie nie podoba nie musi tam iść. Ja nie pójde, bo nie przepadam za taką muzyką i to moja sprawa ale są miliony, że ją lubią i jestem za tym, żeby dla nich Zenek zagrał co jest normalne i oczywiste.

    • Gość pisze:

      Pedofilowi ze Słowików klaskaliście!!!

    • Marcin pisze:

      Stodoła, remiza, festyn na wolnym powietrzu – to ok dla disco polo. Nie nazywajmy szamba perfumerią.

    • Gość pisze:

      Za dużo Grażyn i Januszow przyszłoby na koncert. Podepczą i poniszczą co się da, narobią pod siebie, zostawią po sobie syf. To nie miejsce na tego typu koncert. Z całym szacunkiem dla pana Martyniuka, ale „nie rzuca się pereł przed wieprze”.

    • Gość 1 pisze:

      Za dużo Grażyn i Januszow przyszłoby na koncert. Podepczą i poniszczą co się da, narobią pod siebie, zostawią po sobie syf. To nie miejsce na tego typu koncert. Z całym szacunkiem dla pana Martyniuka, ale „nie rzuca się pereł przed wieprze”.

    • Gość pisze:

      Może wreszcie do szkół wróci nauka muzyki . Prawdziwej muzyki z melodyką i rytmiką . Nie bum , bum i takie sobie śpiewania dla nie douczonych muzycznie . Oskar Kolberg ma 1000 obrotów na sekundę w grobie ,jeśli to jest polska muzyka , z polskiej wsi .

    • GośćMały pisze:

      Brawo Poznań!

    • Gość pisze:

      Ci co miłość i tolerancje mają na ustach i innym zarzuty z tego czynią, najwięcej maja do powiedzenia. A tu w tym przypadku proszę wychodzi jakie to stado hipokrytów i zaściankowców. Prosta hołota i nic więcej. Jak dokonuje się profanacji jakiejkolwiek świętość katolików, to jest to sztuką przez tych zakłamańców nazwane, a jak Zenek ma wystąpić w auli to wielkie larum podnoszą i o skandalu wypisują. I ci ludzie niby wykształceni , nowocześni , tolerancyjni itd Banda zakłamańców, hipokrytów i prostactwa. Nic więcej.

    • Gość pisze:

      Jakie przykre. To wspaniała wiadomość. Jak można zapraszać tego pisowskiego śpiewaka do takiego pięknego miasta jak Poznań????

    • Gość pisze:

      dobre wychowanie .
      dobre

    • musia pisze:

      won na podlasie z tym rempoleniem

    • Gość pisze:

      A dla spędów nsdap czy pzpr i mo była jak najbardziej ok?

    • Gość 123 pisze:

      A co to jest Kościół? Przecież tej muzyki słucha 3/4 Polaków! Pomimo, ze występuje w TVP1 to wydaje się skromnym facetem.

    • Gość pisze:

      W pełni popieram zdanie Gościa. są pewne zasady , które obowiązują. A Pani rzeczniczki brak klasy.

    • G1104ość pisze:

      A KONCERT GEJÓW MOŻE SIĘ TAM ODBYĆ?????

    • Gość pisze:

      Tak samo szanowaliscie to miejsce jak gosciliscie esesmana z Wafen SS,Guntera Grassa.

    • Pracujący pisze:

      Muzyka jest muzyką. Nikt nie będzie mi dyktował jaką muzykę mam słuchać. Słucham muzyki na miarę mojej wiedzy i percepcji muzycznej. Miejsce grania – tak, miejsce zobowiązuje do szacunku dla historii i przodków a zatem i stroju i zachowania. Ale nie można dopuścić aby ktoś wyznaczał granice dla muzyki – od tej twórczości tak a do tej twórczości nie. Moim zdaniem występ Akcentu może się odbyć ale należy obwarować warunkami w zakresie strojów i zachowania, picia alkoholu, itp. To przybliży ludzi słuchających disco-polo do wielkiej sztuki – należy to traktować jako element wychowania tej części społeczeństwa, o której wykształciuchy darmozjady mówią, że to gorszy sort ludzi, bo pracują fizycznie i są niedouczeni.

    • Gość pisze:

      Chociaz jedno miasto w polsce utrzyma tradycje Dosyc tej haltury

    • jan pisze:

      Tylko ograniczone debile mogą protestować przeciwko jakimś wykonawcą czy operowym czy pop czy disco polo dla mnie takie osoby to debile i tyle

    • Lech pisze:

      Tolerancja artyści Tolerancja / no i w Poznaniu niema

    • Brawo pisze:

      Poznań. Szacun

    • Gość pisze:

      Chyba rzeczywiście Zenek ze swoim”plumkaniem discopolo” kompromituj powagę Aulę Uniwersytetu Adama Mickiewicza. Może gdyby tak znalazła się jakaś wiejska remiza strażacka pod Poznaniem, budziłoby to mniejszy sprzeciw. Zwłaszcza, że kariera Zenka ma tle kolaborację z destrukcyjną dla Polski Polaków pisowską mafią.

    • dość pisze:

      A szczególnie,że tam zapraszany jest polakożercy i łgarz światy kłamcą nad kłamcami Grass…hańba dla władz Poznania i Akademii

    • Gość pisze:

      I slusznie tez mam dosc tego Zenka wiocha i kicz.Niech po wioskach jezdzi.Wielki gwiazdor za 5zl

    • Gość pisze:

      To chyba w tej auli odbywają się konkursy Skrzypcowe im. Henryka Wieniawskiego? Zenek może tam co najwyżej być szatniarzem.

    • maybe pisze:

      a potem jeszcze dwa tygodnie będzie walic pawiem.

    • mara pisze:

      a po koncercie jeszcze dwa tygi walić będzie pawiem

    • Gość pisze:

      Zgadzam się z przed mówcą ,nie ma areny czy Sali Ziemi ,aby koncert Zenka Martyniuka tam się odbył .

    • Gośćjaroo pisze:

      Zenek jest wolnym czlowoekiem w wolnym kraju i spiewac moze co chce i jak chce.Ale dlaczego pretensje do niego za to ze tak wielu to sie podoba?

    • Gość pisze:

      Żeby on jeszcze dał prawdziwy koncert, a nie jak na narodowym z Playbacku

    • Gość pisze:

      Zgadzam się.Dla takiego wykonawcy dtodoła to idealne miejsce

    • Gość pisze:

      Nie obrażajcie człowieka. Ale miejsce, można było wybrać gdzie indziej. To tyle na temat. Szacun dla Zenka.

    • IkoGość pisze:

      Obudźcie się ciemnogrodzie.

    • Marek Marek pisze:

      Mam pytanie co wy wszyscy macie do tego rodzaju muzyki? A może uprzedzenia co do osoby p.Zenka.Jego wykonania nie są wulgaryzmami wręcz przeciwnie pełne ciepła i miłości wszystkim nam tego potrzeba.Uwazam z całym szacunkiem że nawet Adam Mickiewicz nie miał by nic przeciwko aby taka muzyka zagrała w tej sali i w sercach ludzi polityków, dostojników, ludzi nagradzanych

    • Gość pisze:

      Pustak nic nie potrafi tylko coś tam brzęczy na tą samą nutę ten jego głosik jak słyszę to słabo mi się robi

    • Olo pisze:

      Bardzo dobrze do GRALEWA na zabawach grać a nie na sceny się pchać

    • Gość pisze:

      Obciachowcy – halturnicy tak kończą i nareszcie przekonaliśmy się co on jest wart

    • WielkopolaninNiestety pisze:

      Odezwał się tęczowy poznań, jak wiemy poznań jest za nowoczesnością, a więc pewnie nie wie jak koncertuje się na zachodzie? Paul van Dyk koncertował już z niejedna wielkiej sławy filharmonią. Zamykają sie koscioly a w nich powstają kluby muzyki techno, więc niech argumentują nawet. Choć sam disco polo używam do tańca to sama w sobie jest muzyka że tak powiem skupiająca „grzeczna widownie”

    • Gośćbjk pisze:

      Bo to jest tz,kultura elit??

    • GośćANIOŁ pisze:

      TEN GRAJEK NIECH GRA I SPIEWA U PANA KACZYNSKIEGO I KURSKIEGO TAM JEST JEGO MIEJSCE .Z MUZYKA NIC NIE MA WSPÓLNEGO WIELKOPOLSKA NIE CHCE GO…

    • Gość pisze:

      Podpowiadam: w Poznaniu jest stadion miejski. Wymarzony na gorace rytmy disco polo.

    • Gość pisze:

      Proponuję, lotnisko w Goleniowie.. nie będzie tego pseudoartysty słychać.

    • Gość Olis pisze:

      Z disco polo to jest tak ” Nikt nie słucha, a każdy zna”.
      Na weselach jednak przy takiej muzyce wszyscy najlepiej się bawią, a nie przy tej przez duże „M”. Lubię piosenki Zenka, ale na jego kumoterstwo z PIS nie mogę patrzeć

    • Gość pisze:

      Pyry przemówiły !!! Wstyd snoby !! Culture is ordinary.

    • Gość pisze:

      Masz rozum czy tylko pustkę po nim ????

    • Gość pisze:

      Swolocz, PO prostu swolocz !!!!

    • Gość pisze:

      Buraki wypowiadaja sie o buraku

    • Gość pisze:

      Jaki król disco polo? Może kiedyś.
      Martyniuk teraz to się ślizga na karierze jaką zrobił lata temu bo teraz to żenada.

    • Gość pisze:

      wynocha martyniuk. jedź do pcimia cwaniaku

    • Vinos pisze:

      Zboczenie w tym mieście , bo każdy w demokratycznym kraju może w Auli zaprzentować swoje zdolności,umiejętności i talent. Kto nie chce to nie przychodzi i tyle w temacie szaowni Polacy. Mieszkam w Oslo,tam jest inacze.

    • Gość pisze:

      100/100

    • Gość pisze:

      I dobrze że go nie chcą w Poznaniu to pajac i debil

    • GośćJon pisze:

      I tak ma być taki ciul nie wstępu

    • tolerancyjny pisze:

      Gosciu widac u ciebie brak wychowania i brak poszanowania do innych osob – przepraszam jak to sie nazywa w ustach tzw europejczykow rssizm czy jak tam mowia. Nie wiesz kto wystepowal w tym miejscu wczesniej?.

    • Gość!!! pisze:

      Zaproście do tej auli panią (pana?) Lempart z wykładami o dobrym wychowaniu.

    • Gość pisze:

      Pan Martyniuk jest osobą kulturalną,niejeden polityk czy osoba z tytułem może mu pozazdrościć stylu i dobrego zachowania. Co się dzieje z ludźmi że nauczyli się co drugiego hejtowac. Pan Zenek sam doszedł do tego co ma. Swoją twórczością bawi nas od 30 lat. Ma takie samo prawo do występów w różnych miejscach jak inni. Dajcie mu spokojnie śpiewać. To jest jego Życie a jak ktoś nie lubi tego rodzaju muzyki niech nie idzie na koncert . Czy muzyka ciężka lub rapp jest inna od disco polo. Pozdrowienia dla p. Zenka

    • GośćJOLA pisze:

      jaki tam z niego król gwiazdor ? a co za buty on ma robotnicy takie dostawali za PRL ? WIOCHA A NIE KROL

  • ermack pisze:

    tak bo rzępolenie na sjrzypcach i wycie ludzi jakby byli przypalani, jest na miejscu, ale disco polo już nie. Hipokryci!

  • Gość pisze:

    tylko ludzie co nie lubią disco polo protestują jak są na weselu gdzie bawią sie i ta muzyka jest tam grana i nikomu nie przeszkadza oj ludzie was nieżle wali

    • Gość 😁 pisze:

      Mi przeszkadza , nie mów za mnie . Chodźmy wył lód moim oknem to nie polubię. Mam alergię na tą muzykę i Zenka i wielu jeszcze ludzi też ma. Na weselu można puszczać muzykę taneczną , która nie ma nic wspólnego z disco polo

    • Gość pisze:

      I tam jest jej miejsce. W remizie na weselu.

    • Gośćhania pisze:

      Ta muzyka disco polo to nie jest jakaś super ale ludzie przy niej się bawią cieszą A to najważniejsze A klasyka to wiadomo że to markowa muzyka

    • Alicja pisze:

      Na weselu nie decydujesz o tym. Są wesela z muzyką, powiedzmy, dla wszystkich. Są i takie, gdzie aż dusza boli od disco polo. Na wszystko jest czas i MIEJSCE. Każda potwora znajdzie swojego amatora. Nie profanujcie Auli. Poznaniu, broń się przed czymś takim ! Aż może do Manieczek?

    • Jóśó Zwackiem pisze:

      Wiele gatunków muzyki powstawły w chałupach, knajpach, burdelach, gospodach, potańcowkach, weselach, itp itd: min. pop; reggae; disco; rap, blues, cuntry, folk, salsa, tanga itd itd. Podobnie jak dico polo, ale ty wielki hrabia spod świńskiego ogona uważa ż eto gorsza muzyka. Owszem nie każdy lubi dicso czy rap, techno itp. Ale to nie znaczy żeby muzyków, twórców szkalować, znieważąć czy zabraniać im grania. Nie lubisz nie idziesz na koncert i tyle.

    • mili pisze:

      Przykro mi ale osobiście na swoim weselu wybrałam muzykę i nie było ani jednego kawałka disco polo . Na innych imprezach wychodzę np. na spacer po okolicy jak to grają . Przy tej pseudo muzyce boli mnie głowa , a tych durnych tekstów nie da się słuchać .Tyle w temacie .Dodatkowo tembr głosu pana Martyniuka jest okropny.

    • Maria BernadetaGość pisze:

      TO PRAWDA .

    • Gość pisze:

      nie! na weselach może być inna muzyka i ludzie się dobrze bawią

    • Gość pisze:

      Swięta racja

    • Dziura5 pisze:

      Tak tylko ile wcześnie trzeba wypić żeby przy tym syfie tupać nogą , proponuje muzyki hiszpańskojęzycznej posłuchać lub rock n rola z lat 60/70/80 tylko która pseudo kapela to zagra ??????? i tyle w temacie nic nie wskóram tu bo on jeździ BMW .

    • Gośćess pisze:

      Bo to jest muzyka na weselne umpa umpa a nie do sal koncertowych.

  • Gość pisze:

    To racja, niech znajdą inne miejsce dla tego typu muzyki

  • Gośćdanusia pisze:

    Jego miejsce jest w stodole albo remizie

  • Gość pisze:

    i bardzo dobrze sa inne miejsca dla tego gatunku muzyki…brawa dla przeciwników

  • Gość barmanka pisze:

    Disco polo to muzyka porywająca tłumy ludzie przy niej bawią się

    • Gość 😁 pisze:

      Chyba Ty . Bleee

    • Goś simbra pisze:

      Jest wiele osob ktorzy sluchaja ta muzyke i super sie przy niej bawia wiec i taka muzyka ma prawo byc sluchana wszedzie w kazdym miejscu . Jesli ktos nie lubi to niech nie slucha pozamyka okna.Innym osobom inny rodzaj muzyki tez moze nie pasowac i co odwoluja zakazuja tam spiewac ,grac. Tu nie chodzi juz o muzyke tylko o to ze Zenek Martyniuk byl zapraszany przez tvp1 i gral koncerty.

    • Gość pisze:

      Zgadzam się. Ludzie bawią się , a to dobre lekarstwo na stresy.. Jak na weselach grają, to nikt nie ucieka. Niech Zenek gra gdzie chce. No cóż Pozdrawiam tych , którzy zapewne nazwią mnie wieśniarą …Bo lubię każdą muzykę ?…Lubię.

    • Gość pisze:

      Może ciebie porywa. Przykro mi.

    • Gość pisze:

      Dobrze, ale na stadionach, błoniach i remizach. Nie w tym miejscu, nie na tej sali.

    • Dizuniaość pisze:

      Owszem, ale tych co mają pierwszy stopień umuzykalnienia, czyli rozróżniają, kiedy grajki grają czy nie.

    • Dizuniaość pisze:

      Owszem, ale tych co mają pierwszy stopień umuzykalnienia, czyli rozróżniają, kiedy grajki grają czy nie.

    • Gość pisze:

      nie chcę być tak porwany

    • Gość pisze:

      Zwłaszcza plagiaty Akcentu?

    • Land. pisze:

      Z.M. nie jest muzykiem a muzykantem.

    • Gość pisze:

      Prawidłowo martyniuk won do stodoły z żabim rechotem.

    • Gośćfrancowaty gosc pisze:

      Jezeli uwazacie ze polo dysko jest porywajaca tlumy to przeniescie ja do stodol ,obor na wies .Podobno krowki przy takiej muzyce daja wiecej tlustego mleka przeciez co wieksza ilosc smietany aco za tym idzie maselka ktore pewnie Krol disko i jego rodzina lubi.

    • Gośćsru pisze:

      A gdzie jest moj wpiz .ukradlisci mi go !!!

  • Gośćjoanna pisze:

    Oczywiście w tym miejscu ani na scenach filharmonii czy opery ten koncert nie powinien się odbyć.

    • Gość 😁 pisze:

      Mi przeszkadza , nie mów za mnie . Chodźmy wył lód moim oknem to nie polubię. Mam alergię na tą muzykę i Zenka i wielu jeszcze ludzi też ma. Na weselu można puszczać muzykę taneczną , która nie ma nic wspólnego z disco polo

    • Gość pisze:

      Oczywiście

    • GośćCenzura pisze:

      Nie lubie Dysko Polo i Zenka ale zakazywanie bo coś tam jest żenujące ma widownie to ma nikt nie ma zakazu żeby iść na jego koncert totalitaryzm już był

    • Obywatel pisze:

      Stodoła to jest odpowiednie miejsce.

    • Gość pisze:

      JEGO KONCERT TYLKO W REMIZIE

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×