NewsyNajpierw Bohoboco, a teraz kolejna marka modowa zaprosiła do kampanii 80-letnią modelkę

Najpierw Bohoboco, a teraz kolejna marka modowa zaprosiła do kampanii 80‑letnią modelkę

Fotografia: facebook.pl
Fotografia: facebook.pl
Ewelina Buchnajzer
20.02.2015 19:46

Kariera Heleny Norowicz nabiera rozpędu

Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że duet Bohoboco do swojej najnowszej kampanii reklamowej zaprosił Helenę Norowicz - 80-letnią modelkę.

Jak się właśnie okazało na ten sam pomysł wpadł inny duet projektantów - Nenukko. Różni sie tylko tym, że na zdjęciach lookbooku Bohoboco Helena występuje z Magdaleną Jasek, a Nenukko postawiło na jedna postać. Wcześniej ich twarzą byli m.in. Kamilla Baar, Maja Ostaszewska czy Jacek Borcuch.

Dlaczego duet zdecydował się na taki odważny krok?

Zawsze była inna, kontrowersyjna, budziła emocje. Mimo to - mimo urody i talentu - Helena Norowicz nie zdobyła popularności i tak zwanej sławy. Podziwiamy ją dziś nie dla jej osiągnięć w eksperymentalnym, trudnym i hermetycznym teatrze Józefa Szajny. Nie dlatego, że brawurowo wcielała się w odważne i wymagające role. Podziwiamy ją po, że bez względu na wszystko potrafiła pozostać sobą - mówi duet Nenukko.

Najnowsza kolekcja nosi tytuł "I'm not then", a Norowicz pozuje w minimalnym makijażu.

Co o tym sądzicie?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także