Krystian Ochman w 23. urodziny zrzucił koszulkę i pokazał tors. W tropikalne upały jeszcze bardziej podniósł temperaturę. Takiego „dywanu” chyba nikt się nie spodziewał

Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman pojechał na urlop i świętował w Hiszpanii swoje 23 urodziny. Zaskoczył fanów, publikując zdjęcie bez koszulki. Jak wygląda?

14 maja odbył się konkurs Eurowizji w Turynie. O Grand Prix w finale walczyło 25 najlepszych wykonawców z Europy, Australii i państw azjatyckich. Ostatecznie wygrała Ukraina, co nie było zaskoczeniem dla bukmacherów i fanów. Polska radziła sobie równie dobrze. Krystian Ochman stawiany był wśród faworytów do zwycięstwa, a jego pozycja umacniała się z każdą kolejną próbą.

Tym większe było zaskoczenie, gdy w finale zajął 12. miejsce. To pozycja była sporo poniżej oczekiwań fanów i widzów. Nie takiego rezultatu spodziewała się też Edyta Górniak, która przed Eurowizją bardzo przychylnie oceniła dla Jastrząb Post szanse zwycięzcy The Voice of Poland.

Krystian był bardzo zadowolony ze swojego występu. Zresztą dał się wszystkim poznać jako pracowity i skromny młody człowiek i stwierdził, że przed nim jeszcze długa droga. Cieszył się z tego, jak odebrali go fani i to uznał za największą wartość wyniesiona z konkursu.

Przyszedł czas jednak, żeby naładować baterie przed kolejnymi wyzwaniami i projektami. Krystian Ochman udał się na wczasy, a zdjęciami zaskoczył swoich fanów.

Krystian Ochman świętuje 23. urodziny zdjęciem bez koszulki

Krystian Ochman wybrał się na urlop do Hiszpanii. Korzysta tam z pięknej pogody i wszelkich atrakcji. Miał też świetną okazję do świętowania. 19 lipca wypadły jego urodziny. Wokalista pochwalił się zdjęciami z tego wyjątkowego dnia. Bliscy przygotowali mu urodzinową imprezę.

W poście podziękował za życzenia urodzinowe i wyznał, że wakacje ma bardzo udane.

Wśród kadrów, jakimi podzielił się Ochman, jest też zdjęcie bez koszulki. To spore zaskoczenie, bo Krystian do tej pory pojawiał się fanom w eleganckim wydaniu. Możemy go kojarzyć w eleganckim garniturze, czy też dopracowanych scenicznych stylizacjach. Jednak zwłaszcza fanki nie narzekają, że mogą w końcu zobaczyć przystojnego artystę w mniej formalnym wydaniu. Zajrzyjcie do naszej galerii.


Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman na wakacjach

Krystian Ochman na wakacjach

Komentarze

  • Gość pisze:

    Ale futerko ma sexi haha

  • mmmmmm pisze:

    Mi się podoba, ale tylko na kilka nocy. Moglby byc namietnym, powolnym kochankiem tak mysle, ale kto wie jaki jest. Jak macie doswiadczenia nim, bo mial jakies laski przecież to piszcie. Chętnie poczytamy 🙂 Nie chciałabym z nim byc na dluzej, bo to taka sierota i widac, ze sobie nie radzi z emocjami. Ciagle sie stresuje, bywa w swoim swiecie, pozniej mu siada gardlo, choruje i tak pewnie wokolo. Psychike ma slaba, ale uparty zapewne jest to sie na powierzchni utrzyma. No chyba, ze cos odwali albo Rafalala go odurzy narkotykami i przejmie do swojego krolestwa. Wtedy jest wizerunkowo skończony 😀

    • Gość pisze:

      Idiotyczny komentarz

    • M. pisze:

      Fajny facet z niego, miły, sympatyczny z poczuciem humoru. Miałam okazję go trochę poznać i sierotą zapewniam, że nie jest a nad emocjami potrafi panować. Zachorował, bo był przemęczony i pewnie coś podłapał. Miał wtedy dość intensywny czas. To raczej nie jest typ, który coś odwali 😉

    • Gośćdddd pisze:

      napisz cos wiecej jak rzeczywiscie go poznałaś jest samo ciachowaty na Zywo jak w tvp

    • ŚCIEMA pisze:

      Nie poznała to ściema. zawsze jak jest artykuł na Pudlu, Jastrzębiu i innym to zaraz pseudo koleżanki się zjawiają a to z Opola, a to z hotelu. Nigdy na FB czy Insta nikt go nie weźmie w obronę, bo tam trzeba imię i nazwisko podać. Przez te bzdury wymyślone ciężko dotrzeć do prawdziwych informacji.

    • Gość pisze:

      Mała rada jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to nie pisz. Komentarz widać pisała osoba z jakimiś problemami bo jak można wypisywać takie bzdury.

    • Gość pisze:

      Mała rada jak Ci coś nie pasuje to zamknij okno przeglądarki i po krzyku. Od tego służy sekcja komentowania, a jak komuś stwierdzasz zdalnie posiadanie problemów to zacznij udzielać psychoterapeutycznych porad online. Niektórym to przeszkadza dosłownie wszystko i wszyscy.

    • M. pisze:

      W tamtym czasie niedługo po voicie był dość nieśmiały i taki trochę nieobyty 🙂 Dodawało mu to bardzo uroku, a w połączeniu z fajną sylwetką i ładną buźką to jak dla mnie był miodzio. Niestety zajęta już byłam 😉 On bardzo dużo zyskuje przy bliższym poznaniu i przy znajomych bardziej jest otwarty. Od tego czasu trochę się zmienił i nabrał większej pewności siebie, ale nie jest bucem. Podejście do znajomych mu się nie zmieniło.

    • Znajomi Krystiana Ochmana są wszędzie pisze:

      Tak, wszyscy go poznają i każdy mówi co innego… Jedna, że go przeleciała na domówce, druga na weselu, trzecia że zabalował w Opolu i klima go przewiała. Nawet swego czasu jego niby eks się udzielała przed ESC, że był skupiony na karierze i nie odbierał od niej telefonu haha. Teraz Pani M. że jest super facetem. Skąd w ogóle pomysł, żeby Cię chciał? Tak to napisałaś jakbyś miała wybór pomiędzy swoim, a Krystianem. On wygląda na wybrednego, ale kto go tam wie. Nie znam go i nie poznam, dlatego nie wypowiadam się. Jeszcze tylko brakuje psa Strzałki, żeby wyszczekał jaki Krystian jest 😀 Sorry, ale nie wierze w ani jedno słowo tutaj. Komedia po prostu, to się samo robi. Nie trzeba nawet zatrudniać PR-owców.

    • M. pisze:

      Znajomi: nie musisz w nic wierzyć, nikt ci nie każe. Krystian ma sporo znajomych z różnych „miejsc” i czasem zabiera niektórych na różne wydarzenia. Szczegóły naszej znajomości pozostawię dla siebie.

    • Sami znajomi pisze:

      Fajni Ci jego „znajomi”, że notorycznie go sprzedają na Pudelkach, Jastrzębiach i innych plugawych serwisach. Współczuć tylko, ale wygląda na dość naiwnego, więc się nie dziwie.

    • Do M. pisze:

      Ja bym zostawiła obecnego faceta dla Krystiana i nie wahałabym się nawet sekundy. Zazdroszczę, takiego „kolegi”, chociaż ja bym nie dała rady się z nim kolegować czy przyjaźnić, bo za bardzo mnie kręci. Uwodziłabym i flirtowała z nim non stop, aż by uległ.

    • M. pisze:

      24 lipca 2022 o 16:34 jak się jest z kimś dla siebie ważnym i ma się zasady to lepiej się pohamować, a zyskać za to coś cenniejszego 😉

    • Do M. pisze:

      To kwestia wyboru kto się nam bardziej podoba… Myślisz, że Krystian dałby się uwieść, jakby mu się jakaś bardzo podobała? Nie pytam czy ma w zwyczaju tak robić, tylko czy by się dał urobić.

    • Gość pisze:

      Zazdrościsz mu

    • M. pisze:

      24 lipca 2022 o 23:57 Tak, to normalny facet. Wszystko zależy też od okoliczności, danej chwili, ale nie lubi panienek, które się za bardzo narzucają. Kiedyś jedną skutecznie pogonił 😉 Teraz ponoć ma jakąś nową i zakochał się, także na gierki już za późno.

    • Do M. pisze:

      Nie pierwszą i nie ostatnią którą ma. Długodystansowcem to on nie jest 😉 Czyli zaliczają go te panienki, to dobrze 😉👍

    • Gośćdddd pisze:

      do M
      Napisz jaki jest jego typ kobiety co mu sie podoba w dziewczynach???

  • Radek pisze:

    Eee tam on juz chalturzy, a koncerty poprzesuwane na jesien, jest niepowazny 😶 Miał grac na poczatku lipca, a wyskoczyl z terminem pod koniec października. Trzy miesiące no kto tak robi?? Nie był umierajacy, bo po tygodniu juz ozdrowial i wylecial sobie na wakacje. Tak to jest wpuszczać dzieciaka do show biznesu 🙄 Nawet te niepelnoletnie malolaty typu gabor czy sara nie odwalaja takich numerów. Jak on traktuje swoich sluchaczy?? Na koncertach autografów nie rozdaje, do ludzi nie wychodzi, koncerty przekłada o trymestr. Porażka totalna. Dziwie się, że ma fanów i ktoś traktuje tego człowieka poważnie i z uwielbieniem. Dobrze, że mi kasę na za bilet zwrócili.

    • Gość pisze:

      Dziwisz się, że ma fanów? Zdziwienie to już poważny proces myślowy. Nie męcz się. A poza tym widzę, że orientacja w życiu Krystiana powyżej przeciętnej. Z interpretacją nieco gorzej.

    • nieskalany wizerunek pisze:

      Ochman olewa fanów krosno wpisać na YT i wyskoczy jak traktuje swoją publikę.

    • Łukasz pisze:

      Miał grać na początku lipca, ale złapał go problemy gardłowe — Poczytaj sobie jakie konwekcje z tego gardła mogą wystąpić, jeżeli się ich dobrze nie wyleczy, odpoczynek wiec jest też zapewne z tego powodu. Dlatego pretensje o przesuniecie, a nie odwołanie są Panie Radku co najmniej brakiem zrozumienia, na co chorował. Dlatego osoba zdająca sobie z prawą z konsekwencji, jakie mogą wystąpić, jeżeli nie wyleczy gardła, nie będzie miała parestezji o przesunięciu koncertu dlatego, że wie, że jeżeli by nie wyleczył gardła, mógłby później wcale nie zaśpiewać, wiec uszanuje jego wypoczynek i na drugi raz poszukaj informacji, na co zachorował artysta, zanim będziesz pisał komentarz.

    • Gość pisze:

      Artysta zachorował na anginę i teraz wygrzewa się w palmach. Dużo osób pozwracało bilet za jego koncerty, bo nie każdy ma czas w innym terminie, więc nie wszyscy fani tacy wyrozumiali.

  • pozdrowki pisze:

    Troszkę ulany, ale nie jest źle. Jakieś tam mięsnie mu sie rysują, chyba głownie od pływania, ale to typ miśka. Za 5-10 lat może być kijowo czas pokaże. Po cerze widać, że niezdrowo się odżywia i zjada słodycze, fast foody. Duży plus za brak ginekomastii i normalny sut. Niestety jak większość facetów z obfitym zarostem na klacie czy brzuchu ma rzadsze włosy na głowie i prawdopodobnie bedzie łysy albo zakolak. Do spiewania nie jest mu to potrzebne, ale wiadomo ze uroda pomaga w tej branzy.

    • Gość pisze:

      Ale analiza😂

    • Ela pisze:

      He,he gościu, prawda? No ale co zrobić, na razie stać ją tylko na to,może kiedyś dorośnie i zrobi to lepiej?

    • Gość pisze:

      On już ma gniazdo na głowie, w Opolu było widać jak się kamera kręciła, a zakola zaczesuje. Także analiza trafna jak najbardziej, a z fast foodów to kocha McDonaldsa i promowanie amerykańskiej, niezdrowej żywności. Super idol 👌

    • iwonka pisze:

      Zdjęcie bez koszulki zamieścił na instagramie już kilka lat temu. Wtedy też już było z niego fajne „ciasteczko” i nawet bardziej tamta fotka mi się podobała. Teraz sylwetkę też ma całkiem fajną, już takim bardziej mężczyzną się stał niż chłopcem.

    • Gość pisze:

      On nawet łysy będzie piękny, bo jego piękno ma źródło w osobowości. A włosy przecież dzisiaj nie problem.

  • Gość pisze:

    normalny, piękny, naturalny młody mężczyzna

  • Viki pisze:

    Gosć Ja,a co cię to obchodzi ja tez go nie lubię ,całego ochmana

  • Fandomik pisze:

    Dziękuję kochani, że napisaliście o nim artykuł. Pisałam też do Pudla, ale nie zainteresował się dywanikiem maestro, a faneczki ciągle nas przeganiają z komentarzy mówiąc, że to nie jest pudelek, jastrzab i sie nie plotkuje. No to proszę, teraz mamy swoje miejsce do dyskusji. Wstawia zdjęcia bez koszulki bedac osoba publiczna na swoj profil oficjalny to sie musi liczyć z takimi artykułami, więc przestancie go bronic i smęcic non stop. Nie zdziwiłabym sie jakby wlasnie o to mu chodziło, naiwniaczki 🙂 Szkoda, że usunal komentarz z propozycja zlizwania kropelek z jego klaty i upojnej nocy hi hi hi

  • Gość pisze:

    On to jest taki cwaniak,niecierpie go…

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×