NewsyKim Kardashian może stracić miliony! Wystosowała dramatyczny apel na Instagramie: "Proszę, pomóżcie"

Kim Kardashian może stracić miliony! Wystosowała dramatyczny apel na Instagramie: "Proszę, pomóżcie"

Kim Kardashian ceny za post sponsorowany
Kim Kardashian ceny za post sponsorowany
Zuza Maciejewska
04.08.2017 11:12

Instagram stał się prawdziwym narzędziem biznesowym dla gwiazd. Niemalże każdy artysta zarabia na publikowanych przez siebie postach. Podobno to Kim Kardashian jest prawdziwą królową kontraktów z markami, które chcą błyszczeć na jej profilu. Celebrytka doczekała się już ponad 100 milionów obserwatorów, dlatego za jeden wpis z lokowaniem produktu życzy sobie prawie 400 tysięcy dolarów.

Niektórzy twierdzą, że wartość postów Kim zaczęła spadać, a dowodem na to ma być apel jaki Kardashianka opublikowała pod jednym z ostatnich zdjęć:

Potrzebuję większej pomocy przy mojej stronie na Instagramie. Czy powinnam wrócić do wrzucania jednego filtra? Proszę, pomóżcie. Naprawdę muszę pójść ze swoim Instagramem do przodu

Kim doskonale zdaje sobie sprawę, że mogłaby zapomnieć o horrendalnych stawkach, gdyby nie wierni internauci, którzy namiętnie "lajkują" jej fotki.

Jaką decyzję podejmie gwiazda? Czy pozostanie przy swoim ukochanym ostatnio filtrze stylizującym zdjęcia na fotki z aparatów analogowych?

Obraz
Obraz
Kim Kardashian świętuje narodziny dzieci Clooneyów
Kim Kardashian świętuje narodziny dzieci Clooneyów
Kim Kardashian i North West trzy lata temu
Kim Kardashian i North West trzy lata temu
Kim Kardashian - przygotowania do ślubu
Kim Kardashian - przygotowania do ślubu
Kreacja Kim Kardashian na MET Gala 2017
Kreacja Kim Kardashian na MET Gala 2017
May 6, 2013  New York City, NY.
Kim Kardashian & Kanye West
MET Gala 2013: "PUNK: Chaos To Couture"  
at Metropolitan Museum of Art 
© LM Martinez / AFF-USA.COM
May 6, 2013 New York City, NY. Kim Kardashian & Kanye West MET Gala 2013: "PUNK: Chaos To Couture" at Metropolitan Museum of Art © LM Martinez / AFF-USA.COM
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także