NewsyTragiczna śmierć syna arabskiego miliardera. Zmarł na imprezie dla swingersów pełnej narkotyków

Tragiczna śmierć syna arabskiego miliardera. Zmarł na imprezie dla swingersów pełnej narkotyków

Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Zuza Maciejewska
03.07.2019 16:29, aktualizacja: 03.07.2019 19:30

Khalid bin Sultan Al Qasimi był jednym z 11 dzieci Sułtana bin Muhammada Al Qasimi, emira Szaradży. Mężczyzna od ponad 30 lat mieszkał w Londynie. To właśnie tam studiował filologię francuską, hiszpańską, a także architekturę. Zamiast jednak spełniać się zawodowo, skupiał się na modzie.

Stworzył markę Quasimi, która z czasem zyskiwała na popularności. Ubrania stały się do tego stopnia rozpoznawalne i budziły takie zainteresowanie, że były pokazywane na męskim Fashion Week w Londynie. Dodatkowo firma współpracowała z wieloma modelami, tworząc swoje miejsce na rynku odzieżowym.

Marzenia o dalszych modowych sukcesach przerwała śmierć.Doniesienia te potwierdziło już biuro prasowe miasta Szardża w Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Khalid zmarł w Londynie i chociaż oficjalna przyczyna nie została podana, mówi się że mężczyzna mógł stracić przytomność i umrzeć w czasie jednej z imprez. Wskazuje na to m.in. informator The Sun, który wyjawił kulisy takich spotkań:

Najwyraźniej była impreza, na której goście brali narkotyki i uprawiali seks. Podejrzewa się, że Szejk Khalid mógł umrzeć nagle w wyniku przedawkowania narkotyków – zdradził informator tabloidu.

Dodajmy, że śmierć mężczyzny to niejedyny przypadek w tej rodzinie, gdzie w grę wchodziły narkotyki. W 1999 roku starszy brat Khalida zmarł w wyniku przedawkowania heroiny. Miał jedynie 24 lata.

Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Khalid bin Sultan Al Qasimi nie żyje
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także