NewsyMąż Beaty Szydło ubiera się w lumpeksie. Marcin Prokop i Joanna Horodyńska komentują. Kto jest za, a kto przeciw?

Mąż Beaty Szydło ubiera się w lumpeksie. Marcin Prokop i Joanna Horodyńska komentują. Kto jest za, a kto przeciw?

Beata Szydło nie skomentowała zakupów męża
Beata Szydło nie skomentowała zakupów męża
Milena Majek
17.02.2016 16:00

Od kiedy Beata Szydło została premierem, jest na ustach wszystkich. Wciąż udaje się na kolejne wizyty. Nic więc dziwnego, że media, a także sami wyborcy interesują się jej życiem prywatnym.

Ostatnio kraj obiegły zdjęcia męża Beaty Szydło robiącego zakupy w sklepach z używaną odzieżą. Polacy kolejny raz się podzielili. Jedni chwalili Edwarda Szydło za jego zaradność i oszczędność, inni z kolei uważali, że nie przystoi mężowi pani premier robienie zakupów w takim miejscu.

Głos zabrali również celebryci. Marcin Prokop uważa, że zakupy w sklepie z używaną odzieżą to nic złego. Przyznał, że sam ma kilka unikalnych rzeczy znalezionych właśnie w takim miejscu

Nie mam nic przeciwko kupowaniu w lumpeksach, to żaden wstyd. Często można tam znaleźć unikalne elementy garderoby albo dodatki. Sam mam kilka rzeczy wygrzebanych w second handach - powiedział dziennikarz w rozmowie z Super Expressem 

Podobnego zdania jest Beata Tyszkiewicz

Jak pan Edward ma taki fason, to proszę bardzo. To nie jest nic złego 

Z kolei Joanna Horodyńska ma obawy, czy Edward Szydło potrafi poszukiwać prawdziwych perełek

Lumpeksy to nie jest tylko przerzucanie szmat, to raczej wyszukiwanie perełek. I tu się obawiam, czy mąż pani premier to potrafi. Myślę, że nie  

Niestety, sama Beata Szydło nie chciała komentować sprawy

W skali interesu rozwoju gospodarczego Polski to rzeczywiście problem niesłychanie ważny - powiedziała na konferencji prasowej

A co Wy uważacie?

Beata Szydło nie skomentowała zakupów męża
Beata Szydło nie skomentowała zakupów męża
Marcin Prokop komentuje zakupy męża Beaty Szydło
Marcin Prokop komentuje zakupy męża Beaty Szydło
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także