Szukaj

Ambasadorki L’Oréal Paris: Grażyna Torbicka, Eva Longoria, Amber Heard na co dzień używają tych kosmetyków. Teraz i Ty możesz poczuć się jak gwiazda!

Festiwal w Cannes 2019 to nie tylko dobre kino, ale także światowej sławy gwiazdy. Wśród nich nie brakuje ambasadorek marki L'Oréal Paris. Jakich kosmetyków używają do codziennej pielęgnacji? 
Cannes 2019: ambasadorki L'Oreal Paris

Cannes 2019: ambasadorki L'Oreal Paris

Grażyna Torbicka od trzech lat na Festiwalu Filmowym w Cannes pojawia się w roli ambasadorki L’Oréal Paris. Marka ta, jak wiadomo oferuje różne produkty, które zdaniem dziennikarki są jej jedną z głównych zalet. Przyznała to w wywiadzie dla magazynu Viva!:

To cenne, że L’Oréal Paris nie ma bezwzględnego kultu młodości. Firma oferuje produkty dla 20-latek, ale także dla 50-latek i 60-latek. I wysuwa je na pierwszy plan

Nic więc dziwnego, że Torbicka tak jak inne ambasadorki marki, wśród których warto wymienić m.in. Evę Longorię czy Amber Heard, kosmetyków pod szyldem L’Oréal Paris używają na co dzień. Dzięki nim panie niezwykle pewnie czują się przed obiektywami fotoreporterów i zachwycają perfekcyjnym wyglądem.

Okazuje się jednak, że piękno niczym z czerwonego dywanu, jest na wyciągnięcie ręki dla każdej kobiety. To one mogą poczuć się jak prawdziwe gwiazdy. Marka wypuściła bowiem Kolekcję Cannes 2019, która pełna jest wyjątkowych produktów.

Wśród nich warto wspomnieć m.in szminki Color Riche Satin Red Carpet nr 357 oraz Color Riche Satin Rose Tendre nr 303, maskarę Volume Million Lashes, a także Excellence Creme. Jakie jeszcze produkty polecają gwiazdy, by poczuć się tak jak one?

Tego dowiedzie się zaglądając do naszej galerii.

 

L’Oréal Paris na 72. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes 2019

Dodajmy, że podczas tegorocznej edycji festiwalu marka postanowiła bowiem oddać głos kobietom, czyniąc je nie tylko widzami, ale także głównymi bohaterkami Festiwalu.

Na czas jego trwania powstała specjalnie zaprojektowana przestrzeń o nazwie The Worth It Studio, z której mogą skorzystać wszyscy uczestnicy Festiwalu. Przestrzeń ta jest artystyczną formą wizualizacji i doświadczania kobiecego „empowerment”. Niezwykle ważnym elementem i zwieńczeniem tej przestrzeni są The Worth It Stairs, czyli kultowe czerwone schody canneńskie, które L’Oréal Paris otwiera szerokiej publiczności, nie tylko gwiazdom, ale i widzom.

Publicznie otwarte schody i czerwony dywan mają symbolizować odwagę i siłę, a wejście na nie, da niecodzienną okazję do wyrażenia swoich własnych kobiecych manifestów.

Zobacz: Grażyna Torbicka i Amber Heard w Cannes. Tak wyglądało spotkanie dwóch stylowych ambasadorek L’Oréal Paris

Zobacz: Cannes 2019: Eva Longoria skradła uwagę fotoreporterów błyszczącą stylizacją. Ambasadorka L’Oreal Paris na czerwonym dywanie

Zobacz: Ambasadorka L’Oreal Paris Grażyna Torbicka jest już w Cannes 2019! Spotkała się z Evą Longorią i pokazała swoje kreacje na czerwony dywan!


L'Oréal Paris Cannes 2019 - VML Cannes 2019

L'Oréal Paris Cannes 2019 - VML Cannes 2019

L'Oréal Paris Cannes 2019 - VML Cannes 2019

L'Oréal Paris Cannes 2019 - VML Cannes 2019

L'Oréal Paris x Cannes 2019 _Color Riche
×