NewsyBiznesy gwiazd: Anna Lewandowska, Maja Bohosiewicz, Piotr Adamczyk. Zobacz, czym zajmują się polskie gwiazdy

Biznesy gwiazd: Anna Lewandowska, Maja Bohosiewicz, Piotr Adamczyk. Zobacz, czym zajmują się polskie gwiazdy

Biznesy gwiazd
Biznesy gwiazd
Milena Majek
05.11.2015 15:50, aktualizacja: 16.11.2015 20:20

Gwiazdy potrafią zaskakiwać. Na co dzień są aktorami, trenerami, muzykami. Każdy z nich zajmuje się swoją profesją i jest nią całkowicie pochłonięty. Znamy ich głownie ze szklanego ekranu. Mało kto wie, że oprócz codziennej pracy mają także swoje prywatne biznesy.

Magda Gessler znana z prowadzenia kulinarnych show jest właścicielką kilku dobrze prosperujących restauracji. Restauratorem jest również Piotr Adamczyk. Aktor otworzył w Warszawie restaurację Stary Dom. W podobnej branży działa Marek Kondrat, którego pasją są wina. Restaurację w japońskim klimacie ma Sonia Bohosiewicz. Aktorka jest właścicielką Sushibu.

Artyści inwestują również w kulturę. Michał Żebrowski otworzył swój teatr na szóstym piętrze Pałacu Kultury i Nauki, a Tomasz Karolak jest właścicielem Imki.

Niektóre gwiazdy świetnie czują trendy. Postawiły na zarabianie w Internecie. Anna Lewandowska założyła swojego bloga, na którym sprzedaje gadżety z własnym nazwiskiem. Zosia Ślotała z kolei ma bloga skierowanego do młodych mam.

Ewa Chodakowska to znana trenerka i przedsiębiorcza kobieta. Została naczelną własnego pisma o aktywności sportowej Be Active. Maja Bohosiewicz otworzyła kwiaciarnię, a Kinga Rusin posiadała własną linię kosmetyków.

Popularne wśród młodych ludzi są zwłaszcza sportowe ubrania. Raper Tede ma własną firmę odzieżową. PLNY znają głownie ci, którzy uwielbiają trendy.

Na rodzinny biznes postawił Krystian Wieczorek. Otworzył z ojcem concept store inspirowany estetyką przedwojenną. Perfumy, odświeżacze i świece można kupić w miejscu o przewrotnej nazwie Garage.

Pomysłową koncepcję na biznes mają również Marcin Prokop i Omenaa Mensah. Otworzyli firmy, które zrzeszają spikerów motywacyjnych i prowadzą wykłady motywacyjne.

To pierwszy biznes młodej artystki. Natomiast dla wszystkich przedsiębiorców mamy ciekawą informacjęJeden z największych dostawców telewizji i Internetu UPC organizuje konkurs dla młodych przedsiębiorców Think Big. To już trzecia edycja tego przedsięwzięcia, w którym UPC wyróżnia młodych przedsiębiorców i ich interesujące, innowacyjne biznesy. Do wygrania jest m.in. wsparcie finansowe i merytoryczne.

Aby zakwalifikować się do rywalizacji wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy http://thinkbig.upc.pl/form/. Termin zgłoszeń upływa 30 listopada. Oprócz nagród pieniężnych na uczestników czekają nagrody w postaci pakietów usług dla firm z m.in. superszybkim Internetem o prędkości 300 Mb/s od UPC Biznes oraz sesje mentorskie w ramach THINK BIG Academy. 

Zapraszamy i zachęcamy do udziału w konkursie!

Zobacz także