Magda Gessler znowu wygrała internety! Królowa sieci i królowa smaku
Magda Gessler od prawie 6 lat rządzi polską telewizją. Od tylu bowiem na antenie nieprzerwanie jest emitowany jej program "Kuchenne rewolucje". Magda nie tylko zmienia w nim oblicze polskiej mapy kulinarnej, ale także smak Polaków. Ostatnio także na nieco innym, choć wciąż kulinarnym polu.
26.01.2016 15:37
Magda Gessler podjęła współpracę z jedną z firm produkujących wędliny i utworzyła własną markę "Besos". Jej nazwa pochodzi od słynnego już tekstu, którym restauratorka komunikuje się w internecie ze swoimi fanami. "Besos" (z hiszpańskiego "całusy") weszło już do języka potocznego i dało nazwę także ciasteczkom w kształcie ust i tortowi, które można kupić w cukierni Magdy Gessler (zobacz: Magda Gessler zdradziła przepis na tort "Besos").
Jednak prawdziwą furorę prowadząca "Kuchennych rewolucji" zrobiła ostatnio na spotkaniu promującym firmowane jej nazwiskiem wyroby Besos: serdelki, parówki, a przede wszystkim pierwszą ekologiczną białą kiełbasę bez żadnych konserwantów - wszystkie wędliny Magda Gessler osobiście doprawiała. Pojawiła się tam w imponującej białej stylizacji (zobacz szczegóły). Wydarzenie to - a zwłaszcza zdjęcia z niego - stały się inspiracją dla radosnej twórczości w sieci i powstania licznych memów.
Dowodzi to tylko jednego: Magda Gessler jest gwiazdą, która mocno rozbudza wyobraźnię internautów. W końcu jej profil śledzi ponad milion fanów i są oni najbardziej aktywni spośród wszystkich polskich fanów gwiazd obecnych na Facebooku. To potrafi tylko ona - królowa smaku oraz internetów. :)