NewsyBędzie mniej reklam z Eweliną Lisowską! Sieć sklepów odpowiada na krytykę widzów i internautów

Będzie mniej reklam z Eweliną Lisowską! Sieć sklepów odpowiada na krytykę widzów i internautów

Specjaliści twierdzą, że problem tkwi nie w częstotliwości emisji, a kreacji

Będzie mniej reklam z Eweliną Lisowską! Sieć sklepów odpowiada na krytykę widzów i internautów
Paulina Szestowicka

30.12.2014 08:36

Reklama sieci sklepów z Eweliną Lisowską wywołała poruszenie, jak chyba mało który spot. Niestety, nie można powiedzieć, że reklama została pozytywnie odebrana. Wręcz przeciwnie, ponieważ na Facebooku powstało dużo stron, które krytykowały spot, a na YouTube pojawiło się sporo parodii (zobacz: Szymon Majewski śmieje się z reklamy z Eweliną Lisowską). Jak informuje Press, agencja reklamowa podjęła decyzję o zaprzestaniu emitowania reklamy w dotychczasowej częstotliwości.

Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - powiedział Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

W środowisku branżowym pojawiły się głosy, że problemem reklamy nie tkwi w jej intensywności, a jej kreacji.

Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców. W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - tłumaczy Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Obecną kreację kampanii przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom produkcyjny Flota Filmowa. Nie wiadomo jednak, kto odpowiada za zakup mediów - w poprzedniej kampanii odpowiadał za to dom mediowy Starcom.

Ewelina Lisowska
Ewelina Lisowska
Fotografia: AKPA
Fotografia: AKPA
Wybrane dla Ciebie