Szukaj

Anna Lewandowska prezentuje swoją „miskę zdrowia” – świetnie wzmacniającą odporność. Co takiego w niej jest?

Anna Lewandowska wie, że śniadanie należy do najważniejszych posiłków w ciągu dnia. Na talerzu u trenerki znajdziemy sporo witamin. Jak wygląda jej "miska zdrowia"?
Anna Lewandowska miska zdrowia

Anna Lewandowska miska zdrowia

Anna Lewandowska jest właśnie w ósmym miesiącu swojej drugiej ciąży. Jednak wcale nie zwalnia tempa i wciąż aktywnie działa w sieci. Do niedawna prowadziła także obozy sportowe, jednak w związku z panującą na świecie pandemią koronawirusa musiał zawiesić działalność. Przebywa z rodziną na kwarantannie w swoim domu w Niemczech. To stamtąd publikuje posty, które mają jej obserwatorom umilić ten trudny czas. Pokazuje rodzinne aktywności, m.in. córeczkę Klarę, która ćwiczy z mamą, czy Robert Lewandowskiego, z którym to tańczy zabawne układy. Jej konto jest także pełne ciekawych aplikacje do ćwiczeń, w tym również dla przyszłych mam. To idealny sposób na domowe aktywności.

Anna Lewandowska: miska zdrowia. Jak ją zrobić?

Anna Lewandowska kontynuuje kulinarne wyzwanie, jakie prezentuje swoim obserwatorom podczas kwarantanny. Zachęca ich do urozmaicenia swoich jadłospisów w zdrowe produkty. Domowa izolacja to świetny czas na doskonalenie kulinarnego talentu. Menu Lewandowskiej na piątek zawiera potrawy z jajkami oraz porcje zielonych warzyw. To wszystko ma dostarczyć nam witamin dla naszej odporności oraz dobrej przemiany materii. By przyrządzić śniadaniową miskę zdrowia Anny Lewandowskiej, potrzebujemy:

  • dwie łyżki płatków owsianych;
  • 1/4 łyżki wiórków kokosowych;
  • pół łyżeczki nasion lnu;
  • dwie łyżki mąki kokosowej;
  • po 1/4 łyżeczki mielonego cynamonu i ekstraktu z wanilii;
  • szczypta soli morskiej;
  • 3/4 łyżki miodu pszczelego;
  • pięć łyżek jogurtu kokosowego;
  • 1/3 banana;
  • kostka gorzkiej czekolady 90%;
  • łyżeczka sproszkowanego szpinaku do koktajli;
  • suszone jagody goi;
  • nasiona słonecznika.

Jak je połączyć? Należy ugotować płatki owsiane na wodzie, dodać zmielone siemię lniane, mąkę, wiórki, miód i przyprawy. Następnie zamieszać, dodać jogurt, dołożyć banana, posiekaną gorzką czekoladę i pozostałe składniki.

View this post on Instagram

CAŁODNIOWY JADŁOSPIS ????????#GOTUJWDOMU Dzień 16 ➡️ Śniadanie: Śniadaniowa miska zdrowia ➡️ Przekąska 1: Zielony zastrzyk mocy ➡️ Obiad: Makaron z cukinii z jajkiem sadzonym ➡️ Przekąska 2: Jogurt kokosowy z przyprawami i miodem ➡️ Kolacja: Sałatka z kurczakiem i sosem musztardowym #️⃣ Śniadaniowa miska zdrowia 1. Płatki owsiane bezglutenowe 2 łyżki 2. Wiórki kokosowe 1/4 łyżki 3. Len nasiona 1/2 łyżeczk 4. Mąka kokosowa odtłuszczona 2 łyżki 5. Cynamon mielony 1/4 łyżeczki 6. Ekstrakt z wanilii 1/4 łyżeczki 7. Sól morska 1 szczypta 8. Miód pszczeli 3/4 łyżki 9. Jogurt kokosowy 5 łyżek 10. Banan 1/3 sztuki 11. Czekolada gorzka 90% 1 kostka . 12. Szpinak Lio Shake 1 łyżeczka 13. Jagody goji, suszone 14. Słonecznik nasiona Płatki owsiane ugotuj na wodzie. Dodaj wiórki, zmielone siemię lniane, mąkę kokosowa, przyprawyi i miód. Dodaj jogurt, banana, posiekaną gorzką czekoladę i pozostałe składniki. #️⃣ Zielony zastrzyk mocy 1. Daktyle suszone 4 szt 2. Limonka 1 plaster 3. Banan niewielki 4. Ananas plaster 5. Szpinak garść 6. Awokado (dojrzałe) 7. Świeża mięta Daktyle zalej wrzątkiem i odstaw na 10 minut, następnie odlej wodę. Wyciśnij sok z limonki. Zblenduj wszystkie składniki. #️⃣ Makaron z cukinii z jajkiem sadzonym 1. Cukinia ⅔ szt 2. Masło klarowane 3 łyżki 3. Pomidorki koktajlowe 6 szt 4. Rukola garść 5. Jajko kurze 3 szt 6. Musztarda Dijon ½ łyżki 7. Chili w proszku 8. Sól, pieprz Przy pomocy obieraczki do warzyw zetrzyj wstążki cukinii. Na patelni rozgrzej połowę tłuszczu, smaż makaron z cukinii z musztardą i przyprawami przez około 3 minuty. Przełóż warzywny makaron do miski, dodaj przekrojone na pół pomidorki i rukolę. Jajka usmaż na pozostałej części rozgrzanego tłuszczu i ułóż na warzywach. #️⃣ Jogurt kokosowy z aromatycznymi przyprawami i miodem 1. Jogurt kokosowy 2. Miód pszczeli 2 łyżki 3. Cynamon szczypta 4. Kurkuma szczypta 5. Kardamon szczypta Połącz ze sobą wszystkie składniki. Ciąg dalszy w komenatrzu… #annalewandowska #dietandtrainingbyann

A post shared by ???????????????? ???????????????????????????????????????????? (@annalewandowskahpba) on

Do śniadania warto zrobić sobie koktajl w postaci zielonego zastrzyku mocy. Do jego wykonania potrzebujemy:

  • Daktyle suszone 4 szt
  • Limonka 1 plaster
  • Banan niewielki
  • Ananas plaster
  • Szpinak garść
  • Awokado (dojrzałe)
  • Świeża mięta

Daktyle należy zalać wrzątkiem i odstawić na 10 minut, następnie odlać wodę. Wycisnąć sok z limonki i zblendować wszystkie składniki.


Anna Lewandowska prezentuje miskę zdrowia

Anna Lewandowska prezentuje miskę zdrowia

Anna Lewandowska - jaglanka antywirusowa

Anna Lewandowska - jaglanka antywirusowa

Anna Lewandowska z mocno zaokrąglonym brzuszkiem

Anna Lewandowska z mocno zaokrąglonym brzuszkiem

Dodaj komentarz

Zobacz również

Może Cię zainteresować

Najczęściej czytane dziś

×