Dziewczyny mają bardzo wyśrubowane wymagania jeśli chodzi o poziom kosmetyki naturalnej. Muszą być certyfikowane, muszą mieć bardzo wysoki poziom składników naturalnych - powyżej 98 pod 100 procent. Muszą być także wegańskie. Wybrały linie, które spełniają te kryteria, to jest właśnie
linia Alladale, linia specjalna Faroe i
linia specjalna Saaremaa - mówi
Anna Luks marketing manager
Natura Siberica Polska. Dlaczego marka postanowiła pojawić się na festiwalu See Bloggers?
Natura Siberica wpisuje się bardzo silnie w obecne trendy, a See Bloggers jest takim spotkaniem z influencerami. To jest taki nasz pomost pomiędzy konsumentem, a marką Natura Siberica. Blogerzy już wybierają z tego to, co jest wartościowe i podają to dalej konsumentom.
Które z kosmetyków są najbardziej popularne i dlaczego?
Najbardziej wartościowe, odpowiadające obecnym trendom są na pewno kosmetyki na bazie węgla aktywnego. Linia Północny Detoks jest właśnie takim świetnym przykładem takich kosmetyków, ponieważ zawiera produkty zarówno do mycia jak i do pielęgnacji twarzy, właśnie oparte na tym wyjątkowym składniku. Charakteryzują się one przede wszystkim bardzo intensywnym oczyszaniem twarzy, zwężaniem porów, regulacją wydzielania sebum i wyrównywaniem kolorytu skóry, co przy dzisiejszym zanieszczyszonym środowisku, przy ogromnej tendencji do przebarwień wśród konsumentek jest bardzo istotne. A także fakt, że nasza skóra będzie wyrównana i rozjaśniona, a to czyni ją automatycznie młodszą.
A co najbardziej wpisuje się w trendy jeśli chodzi o produkty marki Natura Siberica?
W tej chwili najbardziej trendowe jest oczyszczające mydło, które łączy oczyszczanie z pielęgnacją i silnym odżywieniem. Jest to czarne mydło na bazie aktywnego węgla. Hit sieci, stąd też See Bloggers. Bardzo dużo blogerów pyta o ten produkt, sporo opowiadamy o tym, jak aplikować, o samym składniku i odzwierciedla to tak naprawdę to, czego szukają konsumenci.
Zobaczcie co działo się na See Bloggers i jakie gwiazdy się pojawiły!