Natasza Urbańska odpowiedziała na krytykę jej marki odzieżowej
Natasza Urbańska jest właścicielka odnoszącej sukcesy marki odzieżowej Mouses. Ostatnio zdradziła, że tworzy nową kolekcję - tym razem dla dzieci. To spotkało się z szerokim zainteresowaniem mediów i stylistów.
17.07.2015 17:28
Zobacz także
Biznes i projekty marki Mouses oceniła stylistka Dorota Wróblewska. Twierdzi, że każdy powinien zajmować się w życiu tym, co mu wychodzi najlepiej. Podobnie Natasza.
Natasza od razu a swoim Facebooku wydała oświadczenie w tej sprawie. Poinformowała, że jest tylko prezesem marki, ale nie projektuje ubrań. To zostawia fachowcom. Nigdy nie podpisała się swoim nazwiskiem pod jakimkolwiek projektem.
Na końcu nie obyło się bez prztyczka w nos. Natasza umieściła zdjęcie Doroty Wróblewskiej w płaszczu projektu Mouses, w którym przyszła na pokaz marki. Hipokryzja stylistki czy konstruktywna krytyka?