Tego jeszcze nie było! Muzułmańska blogerka została twarzą znanej marki kosmetycznej
Marka kosmetyczna CoverGirl znana jest z tego, że swoimi reklamami wzbudza niemałe kontrowersje. Niedawno mówiono o tym, że do jednej z kampanii po raz pierwszy zatrudniono mężczyznę Jamesa Charlesa. Dziś dowiadujemy się o kolejnym odważnym kroku tego brandu. Po raz pierwszy ambasadorką CoverGirl została muzułmanka Nura Afia, która jest blogerką urodową. Internetowa gwiazda niebawem pojawi się w reklamie tuszu do rzęs So Lushy!
Zdania na temat wyboru muzułmanki do reklamy kosmetyków były podzielone. Zwolennicy twierdzą, że każda kobieta ma takie samo prawo używać kosmetyków niezależnie od pochodzenia, kultury i wiary. Przeciwnicy zaś uważają, że tego typu kampanie mają na celu jedynie, aby zrobiło się głośno wokół marki.
A jak wy oceniacie pomysł przedstawicieli marki CoverGirl?