Tego jeszcze nie było! Muzułmańska blogerka została twarzą znanej marki kosmetycznej
Marka kosmetyczna CoverGirl znana jest z tego, że swoimi reklamami wzbudza niemałe kontrowersje. Niedawno mówiono o tym, że do jednej z kampanii po raz pierwszy zatrudniono mężczyznę Jamesa Charlesa. Dziś dowiadujemy się o kolejnym odważnym kroku tego brandu. Po raz pierwszy ambasadorką CoverGirl została muzułmanka Nura Afia, która jest blogerką urodową. Internetowa gwiazda niebawem pojawi się w reklamie tuszu do rzęs So Lushy!
Dorastałam w niepewności noszenia hidżabu. I nigdy nie pomyślałam o tym, że kiedyś zobaczę jakąkolwiek muzułmankę, reprezentującą tak duże grono odbiorców. Mam nadzieję, że ta kampania reklamowa pokaże muzułmankom, że CoverGirl dba również o ich potrzeby, że są ważne – powiedziała Nura Afia w rozmowie z portalem Refinery29.
Zdania na temat wyboru muzułmanki do reklamy kosmetyków były podzielone. Zwolennicy twierdzą, że każda kobieta ma takie samo prawo używać kosmetyków niezależnie od pochodzenia, kultury i wiary. Przeciwnicy zaś uważają, że tego typu kampanie mają na celu jedynie, aby zrobiło się głośno wokół marki.
A jak wy oceniacie pomysł przedstawicieli marki CoverGirl?