Tego jeszcze nie było! Muzułmańska blogerka została twarzą znanej marki kosmetycznej

Marka kosmetyczna CoverGirl znana jest z tego, że swoimi reklamami wzbudza niemałe kontrowersje. Niedawno mówiono o tym, że do jednej z kampanii po raz pierwszy zatrudniono mężczyznę Jamesa Charlesa. Dziś dowiadujemy się o kolejnym odważnym kroku tego brandu. Po raz pierwszy ambasadorką CoverGirl została muzułmanka Nura Afia, która jest blogerką urodową. Internetowa gwiazda niebawem pojawi się w reklamie tuszu do rzęs So Lushy!

Nura Afia w kampanii CoverGirl
Nura Afia w kampanii CoverGirl
Martyna Wojciechowska

04.11.2016 16:30

Dorastałam w niepewności noszenia hidżabu. I nigdy nie pomyślałam o tym, że kiedyś zobaczę jakąkolwiek muzułmankę, reprezentującą tak duże grono odbiorców. Mam nadzieję, że ta kampania reklamowa pokaże muzułmankom, że CoverGirl dba również o ich potrzeby, że są ważne – powiedziała Nura Afia w rozmowie z portalem Refinery29.

Zdania na temat wyboru muzułmanki do reklamy kosmetyków były podzielone. Zwolennicy twierdzą, że każda kobieta ma takie samo prawo używać kosmetyków niezależnie od pochodzenia, kultury i wiary. Przeciwnicy zaś uważają, że tego typu kampanie mają na celu jedynie, aby zrobiło się głośno wokół marki.

A jak wy oceniacie pomysł przedstawicieli marki CoverGirl?

Nura Afia
Nura Afia
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia
Nura Afia
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Nura Afia została twarzą marki CoverGirl
Wybrane dla Ciebie